Mitä ajattelet aikuisesta, joka ei koskaan juo kahvia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27835592]Mulle ihan sama, itse lipitän muutamankin ihmisen annoksen päivässä.
Ainoa mikä välillä ihmetyttää näissä jotka ei kahvista tykkää, on se että miksi koetaan tarpeelliseksi selitellä sitä juomattomuutta?

Usein varsinkin työpaikalla tulee kysyttyä kanssataukoilijalta että juotko kahvia, keitänkö samalla sulle ja vastaus on kolmen minuutin selitys ettei juo koska vatsa ei tykkää, kofeiini ei sovi ja plaaplaaplaa...

Ei tarvii selittää, sanoo vaan ettei tykkää, ihan sama mulle, yritin vain olla ystävällinen.[/QUOTE]

No en mä ainakaa selitä vaan sanon vain, että en juo kahvia. Enemmän se on tuntunu niitä kahvijuojia häirittevän tuo asia ja alkaa kysely...

Niin, monet kahvisuklaat ja -jäätelöt menee, sekä mokkapalat mutta itse kahvi ei. Juon kyllä joskus erikoiskahveja joissain kahviloissa, mutta niissä onkin loppujen lopuksi aika vähän sitä kahvia.

Siis en ite juo. Enkä pidä kavista enkä teestä. PIDÄN kaikesta muusta ruasta ja juotavasta. 2 asiaa joita inhoan mailmasta on kahvi ja tee. Kaikki muu on hyvin. ajattelen niistä jotka ei juo et samallaisia ku mie.

Hmm...
-vähän nipo kontrollifriikki
-on kranttu monien muidenkin ruokien kanssa
-valittaa allergioista jotka on tasoa "kutittaa varpaan päästä."
-joku humanisti
-kannattaa vihreitä
-vetelällä äänellä ukolleen känisevä pirttihirmu

Siis nämä on mielikuvia. En vielä sanonut että onko niillä faktapohjaa. :D

Tulee mieleen jonkinlainen maailmanparantaja-vegetyyppi. Kun kaikki mun tuntemat kahvista kieltäytyjät on jonkilaisia kasvissyöjiä. Ja kaikki tuntemani pahimmat vegaanit juo vain vihreää teetä. :eek:

• Tykkää
Reactions: Echo
Kai sitä nyt saa juoda mitä mielii?

Pitänee olla tylsää, jos jaksaa jonkun toisen juomisia tai juomattajättämisiä miettiä. (paitsi tietty jos lähipiirissä on alkoholisti)

Ihminen, joka ei juo vettä, ois musta omituinen ja sitä pitäisi jo miettiäkin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ihminen, joka ei juo vettä, ois musta omituinen ja sitä pitäisi jo miettiäkin.
Koomapotilaat ei juo:o

Mutta joo...lukematta ketjua sen enempää, totean vaan että entisenä kahviholistina (pahimmillaan join 3 pannullista per pvä) voin sanoa, että ilman kahviakin voi elää.
Nykyään juon kahvia muutaman pienen kupillisen (ennen kuppi oli aina puolilitrainen muki) viikossa, jos sitäkään...yleensä juon teetä.

Tulee mieleen jonkinlainen maailmanparantaja-vegetyyppi. Kun kaikki mun tuntemat kahvista kieltäytyjät on jonkilaisia kasvissyöjiä. Ja kaikki tuntemani pahimmat vegaanit juo vain vihreää teetä. :eek:
Mä en juo kahvia ikinä koska se on mun mielestä pahaa. Enkä todellakaa oo kasvissyöjä. :D

Hmm...
-vähän nipo kontrollifriikki
-on kranttu monien muidenkin ruokien kanssa
-valittaa allergioista jotka on tasoa "kutittaa varpaan päästä."
-joku humanisti
-kannattaa vihreitä
-vetelällä äänellä ukolleen känisevä pirttihirmu

Siis nämä on mielikuvia. En vielä sanonut että onko niillä faktapohjaa. :D

- En oo nipo kontrollifriikki.
- On toki muitaki juomia ja ruokia joista en tykkää, mutta paljo enemmän on niitä joista tykkään.
- Mulla ei oo keksittyjä allergioita vaan ihan oikeita allergioita
- En oo humanisti
- En kannata vihreitä, en todellakaa
- Jämäkkä ääni tehoaa miehiin paremmin ku vetelä :cool:

- En oo nipo kontrollifriikki.
- On toki muitaki juomia ja ruokia joista en tykkää, mutta paljo enemmän on niitä joista tykkään.
- Mulla ei oo keksittyjä allergioita vaan ihan oikeita allergioita
- En oo humanisti
- En kannata vihreitä, en todellakaa
- Jämäkkä ääni tehoaa miehiin paremmin ku vetelä :cool:
Okei. :D
Mut mä en luota teenjuojiin. Niissä on jotain epäluotettavaa. :rolleyes: