odotan aikaa et persuja haukkuvatkin saavat tuomioita. niinhän muutkin saavat vaikkeivat mitään kansanryhmiä mainitsekaan.No tisaalta iteki tunnen muslimimamuja, jotka on suht stereotyypisiä "persuja" ihmiset on jänniä.
odotan aikaa et persuja haukkuvatkin saavat tuomioita. niinhän muutkin saavat vaikkeivat mitään kansanryhmiä mainitsekaan.No tisaalta iteki tunnen muslimimamuja, jotka on suht stereotyypisiä "persuja" ihmiset on jänniä.
mä en luottais noihin kumpaankaan heeboon, ovat sen verran arvaamattomia ja ihan liian isolla vallallaHöpöhöpö luotan ennemmin Trumpiin ja Putiniin.
No tää!ainoo marilynilta mitä kuuntelen eiku onhan sillä yks toinenkin, en tosin muista enää mikä sen nimi o?
D.Trump on palstan luottohenkilöHöpöhöpö luotan ennemmin Trumpiin ja Putiniin.
Olikin vertaus, minkälainen luotto ois siihen kolmanteen henkilöön?mä en luottais noihin kumpaankaan heeboon, ovat sen verran arvaamattomia ja ihan liian isolla vallalla
piä siivompaa ääntäSanoin vittu. Oops ja tääki lähtee nyt veks!
Tietenkään myöskään äärivasemmiston vihapuhetta ei tule sivuuttaa. Ääri mitään ei natsaa.odotan aikaa et persuja haukkuvatkin saavat tuomioita. niinhän muutkin saavat vaikkeivat mitään kansanryhmiä mainitsekaan.
noup, ei ollut tää mutta tääkin on hyvä...No tää!
paan pään alas ja nöyrryn
mihin kolmanteen? mainitsit vaan 2 pressaaOlikin vertaus, minkälainen luotto ois siihen kolmanteen henkilöön?
Joku hastinkki tyväre oli siinä verrokkinamihin kolmanteen? mainitsit vaan 2 pressaa
Tää?noup, ei ollut tää mutta tääkin on hyvä...
emmä ees enää muista koko kirjaaluen nyt Luolakarhun Klaani sarjaaEllu, joko hommasit sen kirjan?
Jos pistät osoitteen niin voin lähettää Sulle sen Enlannin kielisenä.
Kolmas presidentti olen minä.mihin kolmanteen? mainitsit vaan 2 pressaa
tääEiku tää varmaan!
Girl Power jyrää!Kolmas presidentti olen minä.
mie niin tiesin
Jää iso aukko sivistykseen.emmä ees enää muista koko kirjaaluen nyt Luolakarhun Klaani sarjaa
..etin tuota samaa mutta olit nopeampiEiku tää varmaan!
Miullapa on varapresidentti jota pääsen kättelemään kerran pari päivässä!Girl Power jyrää!
annatko sen nimen mulle yvboksiin vaikka niin käyn kattomassa kaupunginkirjastosta voisko se olla siellä tai tilata sen sinne?Jää iso aukko sivistykseen.