The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hei @Bitch!!

Olitkos se sää nyt sitten alkuunkaan:notworthy:...ihan ei välttämättä jääny nikki mieleen kun sain vinkistä semmoiset sävärit itelleni aikaiseksi :oops::D...


Mutta Joku se nyt teistä oli joka sanoi että kesäkeittoon kun laittaa mukaan makkaraa niin siitä tulee heti äijäruokaa(y)!...miten mie nyt muistelen että se oisit ollu sä..

No eniveis - eipä oo ikinäkoskaanmulloinkaan tullu tommonen mieleen!! Nythän mä voin tehdä tota ihanaa keittoa niin että me tytsyt:love: nautiskellaan siitä perinteisestä versiosta ja nuille kahdelle lihalla käyville:love: laitan maggarat kehiin (y)

Kiitoskiitoskiitoskiitos :)*sinkautan lentopusumuiskautukset ilmatilaan*!!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Jahans, nuoriso-osastolaiselta tuli ilmotusluontosena asiana että lähtee yökylään ja kuskihan on valmiina ihankohtajustiinsaheti :D

Ihan otettu oon että sentään ilmoitti ja hyvissä ajoin(y)...eikä vasta kun käsi on ulko-oven kahvassa että "Mo, mä meen!" Släm
:D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777


...ja ihan kohta kruisailemaan mutta lahtoa pitaa venyyttaa koskapa isoveljella on awww- hetki pikkusiskonsa kanssa :love:...piirtavat yhdessa kun toinen pyysi apuja :)...ja ma en kesta oikeesti tota kun noi kaksi porropaata ovat...tommosia :love:!!

Jep, kotiin tullessani lykkaan paakkoseni toviksi jos toiseksikin hankeen (y)....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ai nii. R00sa voi kohtapuoliin alkaa laittamaan herkkusieniä ja sipuleita pannulle.
klo 21 alkaa Tom Hanksin Cast away ja mikä sopisi tommoiseen autiosaarileffaan naposteltavaksi paremmin kuin sienipaistos?
Jos ei juuria ja toukkia lasketa lukuun.
 
Ai nii. R00sa voi kohtapuoliin alkaa laittamaan herkkusieniä ja sipuleita pannulle.
klo 21 alkaa Tom Hanksin Cast away ja mikä sopisi tommoiseen autiosaarileffaan naposteltavaksi paremmin kuin sienipaistos?
Jos ei juuria ja toukkia lasketa lukuun.

Katsottiin just kokkisotaa ja mainoskatkojen aikana mies pilkkoi sipulit ja sienet ja mä taiteilin juurella nostatetun taikinan pellille kohoamaan. Pian sienet ja sipulit pannulle, sen jälkeen taikinan päälle vanhan goudan kera ja uuniin. Siitä tulee foccacia.

J on yksi meidän lempileffoista. Nähty ainakin neljästi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä