OMG!
Mä oon kelekkaillu ihan jokapaiva Ihana, haikaiseva ja upea .
OMG!
Mä oon kelekkaillu ihan jokapaiva Ihana, haikaiseva ja upea .
Kenenkäjän syytä sekin on?Porukka riitautunu keskenään.
Muutama uskoi Lispettiä ja päättivät lopettaa palstailun.Ei ole koko porukka. Muutama möksähti.
Niin, kenenkäjän.Kenenkäjän syytä sekin on?
Kyllä täällä jutellaan kaikenvärisille tyypeille.Täällähän on ollut tällä kertaa draamaa vaikka kuinka Mulla on tylsää jutteletteko muille, kuin aktiivi palstailijoille?
Ei kai täällä oo rajoitettu kelle puhutaan. Miekin vaan ilmestyin ketjuun hölisemäänTäällähän on ollut tällä kertaa draamaa vaikka kuinka Mulla on tylsää jutteletteko muille, kuin aktiivi palstailijoille?
Eikö Lispetti ollut se joka juorusi kaiken?Muutama uskoi Lispettiä ja päättivät lopettaa palstailun.
Ai miten niin ei uskalla hopista , senkus hopiset vaan kuten kaikki muutkin tekevatEi tällaset mammapalstalaiset ainakaa uskalla höpistä, mutta piti tulla kuikuileen, ku mammapalstalta muut on perjantain vietossa
Kerro oleellinen. Oliko se salmiakkia?Vaikuttaa, että täällä porukka tietää toisensa niin piti nyt sitten kysyä, ettei kukaan hermostu Ei mulla ole kyllä mitää erityistä, söin just liikaa karkkia.
Täällähän on ollut tällä kertaa draamaa vaikka kuinka Mulla on tylsää jutteletteko muille, kuin aktiivi palstailijoille?
Ei kun Krut teki jotainEikö Lispetti ollut se joka juorusi kaiken?
Paitsi mä joka pitäydyn aina asiassa ja keskityn vastaamaan vain kysymyksiin jotka koskevat kvanttifysiikkaa.Ai miten niin ei uskalla hopista , senkus hopiset vaan kuten kaikki muutkin tekevat
Mullapa on salmiakkipantteripussiMulla on salmiakkiaakkosia.
(syön vissiin koko maailman ko olutta i saa )
Sori näissä ei oo paljo näkemistäNo niin, tissit tiskille
ah sori, enhan ma tuota tajunnut...tammonen horhonenPaitsi mä joka pitäydyn aina asiassa ja keskityn vastaamaan vain kysymyksiin jotka koskevat kvanttifysiikkaa.
Lakritsia oli ja omareita.. Ei ollu hyvä mixiKerro oleellinen. Oliko se salmiakkia?
( . ) ( . )No niin, tissit tiskille
Kaikki teki ja sano jotain, ja sit kaikki vielä jätti tekemättä ja sanomatta jotain. Case closed, voitte hajaantua puimasta asiaa.Ei kun Krut teki jotain