Uskot että ei ole helvettiäEn usko mihinkään.
Uskot että ei ole helvettiäEn usko mihinkään.
Se on minun mielipide eikä uskonto.Uskot että ei ole helvettiä
Tuossa naapuri uskonnossa tiijetään että taivas on täynnä neitsyitä.Jos taivaassa vaan rukoillaan ja lauletaan virssiä ja ollaan kilttejä siveellisiä,pidettäydytään,kaikista iloista,ni mä haluun mielummin helvettiin tai tuun kiusaamaan elossa olevia.
tuun tänne kummitelemaan
Eikös kihti olekaan varpaassa?Taputan tahtia kihdin runtelemilla kätösilläni ja hamuan voluumi nappia isommalle!
Kiitos kun kuvitelmissasi annat minun elää noinkin vanhaksi!
Sinä uskot niin jolloin se on sinun uskontosiSe on minun mielipide eikä uskonto.
Kele sun kanssa. En ole samaa mieltä.Sinä uskot niin jolloin se on sinun uskontosi
Ja pahvilaatikot ja muovikassit.On nuo paperipussit kivat lelut kissoille hirvee rapina ja pomppiminen vaan kuuluu
Jep,niin on ja veskipaperiJa pahvilaatikot ja muovikassit.
Se onkin sinun mielipiteesi ja olet täysin oikeutettu siihen mutta tosiasioita sillä ei saa muuttumaan.Kele sun kanssa. En ole samaa mieltä.
Meneppä soffalle.Pehvana,toi toinen olkapää on ku tulessa pitäis kai ottaa tabu ja sulkee tietokone ja asettua kännyn kanssa soffalle
kiitti,mä meen ihan justMeneppä soffalle.
Ja paranemisia.
En saa muutettua satuja.Se onkin sinun mielipiteesi ja olet täysin oikeutettu siihen mutta tosiasioita sillä ei saa muuttumaan.
Kyllä onEi ole helvettiä.
Onneksi, mitä sitten lapset lukisi jos ei olisi Punahilkkaa ja Kerttua ja sitä toista?En saa muutettua satuja.
Vai niin.Kyllä on
Matkaa Helvettiin kertyy Savonlinnan keskustasta 80 kilometriä. Sama matka Helvetistä on myös Joensuuhun ja Varkauteen.
Helvetti on kahden ihmisen paratiisi | Yle Uutiset | yle.fi
Pehvana,toi toinen olkapää on ku tulessa pitäis kai ottaa tabu ja sulkee tietokone ja asettua kännyn kanssa soffalle
Satusetä lopettaa ny tuon.Onneksi, mitä sitten lapset lukisi jos ei olisi Punahilkkaa ja Kerttua ja sitä toista?
Miksi vihaat lapsia ja viedä sadutkin pois?
[/QUOTE]Kerttua ja sitä toista?
Eli siellä ei o vuosituhansiin ollu kellään kivaa kun kaikki naiset on aina vaan neitseitä?Tuossa naapuri uskonnossa tiijetään että taivas on täynnä neitsyitä.
Kun miettii minkälaiset naiset joutuu helvettiin niin valinta ei ole oikeestaan kovinkaan kummoinen helvetin ja taivaan väliltä.
Odotellaan jos satusetä sattuis kuulolle että lopettaisko (jonkun minkä lie)Satusetä lopettaa ny tuon.