Sony Xperia XA kokemuksia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Niin onko kellään kyseistä puhelinta,mitä kokemuksia,mitä hyvää,huonoa ?

Mulla on pari vuotta vanha Zony Xperia z1 compact, eli simppeli versio. Oon tykänny. Kaikki toiminut. Akku kestää vieläkin. Ja on pitänyt vettä niin kuin luvattiin.

• Tykkää
Reactions: Kais
Aivan järkyttävää paskaa niinkuin käytännössä kaikki android-puhelimet joita hankkivat ainoastaan teknisesti tietämätön kansanosa ja köyhät. Lapsille tietysti noita ostetaan ensipuhelimiksi myös.

Mulla ei tuota mallia ole, mulla on se Z5 ja eka Sony menossa. Olen kyllä tykännyt Sonysta. Ainoa miinus on se, että kameran kuvanlaatu heikkenee joka päivityksen myötä huonommaksi vaan. Ostaessa kameran kuvanlaatu oli kyllä oikeasti superhyvä vrt. esim. Nokia 1020 mutta nyt jo harkitsen, että otan tuon vanhan Nokialaisen käyttööni, ihan tuon kameran takia. :mad: Kun vrt. Nokialainen vs. Sony käyttöjärjestelmää, niin Nokia on hivenen helpompi käyttää, mutta siihen ei tunnu löytyvän niin hyvin appseja, mitä android-järjestelmään.

Mulla ei tuota mallia ole, mulla on se Z5 ja eka Sony menossa. Olen kyllä tykännyt Sonysta. Ainoa miinus on se, että kameran kuvanlaatu heikkenee joka päivityksen myötä huonommaksi vaan. Ostaessa kameran kuvanlaatu oli kyllä oikeasti superhyvä vrt. esim. Nokia 1020 mutta nyt jo harkitsen, että otan tuon vanhan Nokialaisen käyttööni, ihan tuon kameran takia. :mad: Kun vrt. Nokialainen vs. Sony käyttöjärjestelmää, niin Nokia on hivenen helpompi käyttää, mutta siihen ei tunnu löytyvän niin hyvin appseja, mitä android-järjestelmään.

Nokian matopeliä ei saa androidille. Ota vanha nokia siksi käyttöön.

Toi puhelin tulee siis vain varapuhelimeksi ei jatkuvaan käyttöön. Käytössä mulla on LG nexus 5x

Yhteistyössä