Pingviineillä ja apinoilla oli liittojen väliset työsopimusneuvotteluttulee kommareista mieleen lilli lisänimetön, sehän avoimesti myönsi olevasa kommari
en ihan hirveesti tykkää bolsevikeistä mutta siinä mimmissä oli jotain...
Pingviineillä ja apinoilla oli liittojen väliset työsopimusneuvotteluttulee kommareista mieleen lilli lisänimetön, sehän avoimesti myönsi olevasa kommari
en ihan hirveesti tykkää bolsevikeistä mutta siinä mimmissä oli jotain...
Mä en ymmärrä kuka senkin on palkannut joskus aikoinaan
Mistä tuommosia on löytynytkin
Äiti on puhunut niin vakuuttavastiMä en ymmärrä kuka senkin on palkannut joskus aikoinaan
Sen veli tai setä on ollut alunperin siellä ja äiteensä on saanut tyttären "puhumalla" sisään.Äiti on puhunut niin vakuuttavasti
Ootko vähän yksinkertanen tai jotain, ku et tunnu tajuavan mitään mitä sun työpaikalla tapahtuu, kun aina oot täällä päivittelemässä?Mä en ymmärrä kuka senkin on palkannut joskus aikoinaan
Tai sitten on ollut joku "anna vajakille suojatyö"-kampanja imagon parantamiseksiSen veli tai setä on ollut alunperin siellä ja äiteensä on saanut tyttären "puhumalla" sisään.
Epekin kanssa jossain varmaan, kyllähän siel yhessä ketjussa tiedettiin kertoa, et ne on pariskuntaminnes @FreezeCat on ittensä hukannu.
Aika rohkee veto.Ootko vähän yksinkertanen tai jotain, ku et tunnu tajuavan mitään mitä sun työpaikalla tapahtuu, kun aina oot täällä päivittelemässä?
Awwws.Epekin kanssa jossain varmaan, kyllähän siel yhessä ketjussa tiedettiin kertoa, et ne on pariskunta
En mä giraffin kanssa rupee riiteleeAika rohkee veto.
Kirahvi Bitch 1-0. Jään katsomaan pelin kehitystä.
Nössöö meininkiä.En mä giraffin kanssa rupee riitelee
Nössöö meininkiä.
Lähemmä sparraamaan Tai bisselle.
En voi tunnustaa häviäväni nuoremmalleni
minkä homman?Omega 3 liukaste hoitaa homman
No, tässä elokuvassa. Le control au animaux.minkä homman?
Namm,mäkin haluunIrish coffee pähkinä -jäätelö