Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Krut kerkesi jo leijailla että antoi kaikille alapeukkuja teräsjormana tms.My name is Teräs,
Jorrrma Teräs
![]()
My name is Teräs,
Jorrrma Teräs
![]()
Krut kerkesi jo leijailla että antoi kaikille alapeukkuja teräsjormana tms.
Eli sieki olet Krutin alterego? No olipa hyvä että selvisi tämäkin!
Myöhäistä ennään peitellä, Krut.Eikun Eskoo vitutti sen Jorman alapeukut jokapuolel minne ikuna kattelee
Löysin sil katos sopivan omakuvan.
Ei eskol kuule olis aikaa kahel nikille. Hyvä ku tääl joskus kerkiää käymää ja kattomaa ees yhel
Myöhäistä ennään peitellä, Krut.
Täytyy iha mielenkiinnost tutustuu kruuti tuatantoon huamenis, ett millast se o? Nimen oon nähny mut en osais kuvailla sit yhtikäs mimmone se o. Ei vissii sit iha kauhia suasittu....?.
Palaillaa, epekki
Nuku hyvi![]()
Mun mielestä epek ja ruutis on molemmat sellasia hauskan lepposia etukeno tyyppejä enemmän kuin vinojaToi epek on vähän vino tyyppi.
Sinä olet joku uudehko palstalainen? Et ole vielä päässyt sitten huomaamaan millainen vittuilija ja ärsyttävä epek on.Kyllä se sinunkin mielipide vielä ajan myötä muuttuu kun huomaat millainen se oikein on.Mun mielestä epek ja ruutis on molemmat sellasia hauskan lepposia etukeno tyyppejä enemmän kuin vinoja![]()
Ëiku häiriintynyt Krut
Toi epek on vähän vino tyyppi.
Äh, elä kehtaa jorma noita peukkuja jaella, kai sulla ois jotain isompaakin tarjolla
hyvä että tuo inhottava epekki on häipynyt täältäËiku häiriintynyt Krut