no hyvänen aika, sitten kipinkapin vaihtamaan neSivistys eli alkkarit vaihtamatta
no hyvänen aika, sitten kipinkapin vaihtamaan neSivistys eli alkkarit vaihtamatta
Kunnas ei kelpaa.Joulupukki ja noitarumpu-leffassa on Eka Vekara. Vai muistanko ihan ketulleen?
Käskystä, ma'amno hyvänen aika, sitten kipinkapin vaihtamaan ne
Mä ostin soija-mustapapusalaatin, pähkinä-hedelmäsekoituspussin ja banaanilastuja.Nä ostin tänää banaaneja ja klementiinejä
Huomasin, stalkkaaja ui liiveihinmitä toi seuraa juttu tarkottaa? mulle tuli tännää ihan outo nimim. joka seuraa mua, joten oon nyt sitten itekin seurannu vähän kaikkia? mittää en kyllä tiiä edelleenkään joten taidan olla aika huono seuraaja?
Entä Disney jos rapakon taa rämmitään?Kunnas ei kelpaa.
eihän niillä eläMä ostin soija-mustapapusalaatin, pähkinä-hedelmäsekoituspussin ja banaanilastuja.
NoupEntä Disney jos rapakon taa rämmitään?
noku oli selkee rako mistä pääs ineHuomasin, stalkkaaja ui tissiliiveihin
ton määkin haluaisin tietää.mitä toi seuraa juttu tarkottaa? mulle tuli tännää ihan outo nimim. joka seuraa mua, joten oon nyt sitten itekin seurannu vähän kaikkia? mittää en kyllä tiiä edelleenkään joten taidan olla aika huono seuraaja?
Ota selvää ja kerro mulle sitte kun tiiätton määkin haluaisin tietää.
noku oli selkee rako mistä pääs ine
VekaraApua! Eka Vekara ja siitä lähtevä sana, 6 kirjainta?
tarkenet ilmanki, sullahan on kämpässä 24 lämmintäHei mä sain just stalkkerin!! hitsi nyt tuli kiire vettää ikkunoihin verhot ja laittaa pikkarit jalkaan!!!!
nii minäki. ei tosin aiheuta mitään toimenpiteitä.Hei mä sain just stalkkerin!!
Ai vitt. eiku kiitosVekara
Missä tuommoinen näkyyei oo mullekkaan toi seuraamisen tarkoitus selvinny
tänään ilmaantu 1 stalkkeri