Ujo uskalla silleen alkaaoikeen piti moneen kertaan kattoo että kronklasikko vai et
Ujo uskalla silleen alkaaoikeen piti moneen kertaan kattoo että kronklasikko vai et
Millähän laskuopilla tuon tempasit?
sää et ookkaan perwå niinkö eräätUjo uskalla silleen alkaa
kronklaa ny *yllyttää seläntakana*Ujo uskalla silleen alkaa
Tossa on semmoinen juttu, että vaikka idea on kuinka hyvä niin kirjoitus on ihan silkkaa paskaa. Enkä tarkoita Jaana Kaparin erittäin laadukasta käännöstä.Mulla on nyt 16.
Ja oon lukenu ne kirjat vaan kymmenisen kertaa läpi, kattonu leffat ainakin neljästi ja luin sen Kirotun lapsen ihan vasta muutama päivä sitten.. Täytyy selvästikin hamstrata Potterit ja lukea ne pitkästä aikaa .
En voi elää itteni kanssa jos en saa tota relaatioo tehtyä koska mm. rakastan Pottereita ja se Diana Gabaldonin Outlander -sarjan kanssa jaetulla ykkössijalla mun lempikirjoissa.
jaa niinkö ketkä eräät??sää et ookkaan perwå niinkö eräät
no viitti alkaa ketään nimeltä mainitteejaa niinkö ketkä eräät??
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/LaskujärjestysMillähän laskuopilla tuon tempasit?
Mä sain 35
se on aivan ihana peli..afrikantähtee pelattiin jo sillon kun mä olin pieni ja kiltti...nyt oon vaan kilttitäällä olis afrikan tähti.
Sillä pääsee pitkälletäällä olis afrikan tähti.
cammmoooon mainihe ny...siis elä mua mutta käräytä muut,...supata korvaan vaikka jos et muuten uskalla senkin pikku tyttelino viitti alkaa ketään nimeltä mainittee
en ees sua
AI saatana... nythän mie vasta hokasin koko virheeni alun alkaen
sankku oli muuten ihan hirvee kronklaajacammmoooon mainihe ny...siis elä mua mutta käräytä muut,...supata korvaan vaikka jos et muuten uskalla senkin pikku tytteli
kuka sankku? kurjaa jos on kuollusankku oli muuten ihan hirvee kronklaaja
rauha hänen sielulleen
No, hyvä että hokasitAI saatana... nythän mie vasta hokasin koko virheeni alun alkaen
Siinäkin voi tulla riitaa. Saako molemmat aloittaa samasta kaupungista vai ei. Saako lopettaa samaan kaupunkiin. Minkä värisellä nappulalla kukin pelaa. Toinen saa enemmän jalokiviatäällä olis afrikan tähti.
Joku perwoSiinäkin voi tulla riitaa. Saako molemmat aloittaa samasta kaupungista vai ei. Saako lopettaa samaan kaupunkiin. Minkä värisellä nappulalla kukin pelaa. Toinen saa enemmän jalokivia
Monopolista puheenollen, kuka antoi luvan vaihtaa laudan kuvituksen ja nappuloiden hahmot
sankku eli Sangria oli vanha ketjulainen, ei hän varmaankaan kuollu ole oikeesti vaan on vaan hankkinu irlin ja jääny poies palstaltakuka sankku? kurjaa jos on kuollu
eka vekara who?Apua! Eka Vekara ja siitä lähtevä sana, 6 kirjainta?
Sivistys eli akkarit lukemattaeka vekara who?
Mitäs vaikeeta tossa on?
Joulupukki ja noitarumpu-leffassa on Eka Vekara. Vai muistanko ihan ketulleen?Apua! Eka Vekara ja siitä lähtevä sana, 6 kirjainta?