aattelisitsitsää Riitua?onkohan keksitty Kalle Päätalo aiheista eroottista novellia, sen avulla vois kevyesti runkata
aattelisitsitsää Riitua?onkohan keksitty Kalle Päätalo aiheista eroottista novellia, sen avulla vois kevyesti runkata
ei oikeen toi kakkonen jaksa kinostaaKerrankin ois irronnut
Mä oon niin surkee muistamaan nimiä. Mul meni game of thronesia kattellessaki joku 3 tuotantokautta ennenku opin tuntemaan ees päähenkilöt nimeltä. Kolme ekaa kautta meni silleen et "kenestä vitusta noi puhuu", sit ku joku puhuttelee tätä henkilöä nimeltä kenestä puhutaan, oon silleen et jaa, toi on tyyliin koko sarja päänäyttelijä Sit meen ihan sekasin kun tulee uusia henkilöitä.mä oon lukenut suomalaiset potterit läpi 3x ja lontooksi vaan kerran, lehvat oon katellut monta kertaa läpi ja silti tiesin vaan kaks sanaa...olen häpeäksi ihmiskunnalle
eikö niitä Kallen pikkusiskojaaattelisitsitsää Riitua?
*tippuu* majurilta ois irronnu kerranki!!!Kerrankin ois irronnut
nonni, nyt mulla lurpsahti ko aattelin majurin sahapukkiasennossa saunan takana*tippuu* majurilta ois irronnu kerranki!!!
mulla oli game of thronessa sama juttu aina kun joku alkoi puhumaan siitä mä olin ihan h moilasena ja sitten kun aloin ite kertomaan jotain jostain jaksosta niin se meni aina tyyliin ''niin ne yhet sisarukset jotka kuksi keskenään..'' tai sitten ''ne yhet jääukot mitkä puhalti jäätä niien vauvojen kasvoille''Mä oon niin surkee muistamaan nimiä. Mul meni game of thronesia kattellessaki joku 3 tuotantokautta ennenku opin tuntemaan ees päähenkilöt nimeltä. Kolme ekaa kautta meni silleen et "kenestä vitusta noi puhuu", sit ku joku puhuttelee tätä henkilöä nimeltä kenestä puhutaan, oon silleen et jaa, toi on tyyliin koko sarja päänäyttelijä Sit meen ihan sekasin kun tulee uusia henkilöitä.
Toki noista taikaolentojen nimistäkin on aika monta ehtiny unohtua.
laita ulkoruokintaan kunnes alkaa auttamaan suaAnkkalinna, 14 sanaa. Miehestä ei ole mitään apua.
lukee ne kirjat enkuks niin pysyy tv-tuotannossaki mukanamulla oli game of thronessa sama juttu aina kun joku alkoi puhumaan siitä mä olin ihan h moilasena ja sitten kun aloin ite kertomaan jotain jostain jaksosta niin se meni aina tyyliin ''niin ne yhet sisarukset jotka kuksi keskenään..'' tai sitten ''ne yhet jääukot mitkä puhalti jäätä niien vauvojen kasvoille''
mää mittää tiiä noista nimistä sun muista
oho...onpa se komian pitunennonni, nyt mulla jäykisty 5 senttiseks ko aattelin majurin sahapukkiasennossa saunan takana
se siitä heinärintuuksessa pelehtimisestä
no eihän se häävi oo mutta aina oon sillä itteni hyvin tyydyttänyoho...onpa se komian pitunen
Jos noi kaikki syö, niin on vähemmän nälkä.
Kaikkein parhaiten pääs tarinaan sisälle kun luki enkuks nelukee ne kirjat enkuks niin pysyy tv-tuotannossaki mukana
lahjota ne jollekin...naapureille (kippaat niiden postiluukuista ne vaikka jos eivät muuten huoli)Pitäsköhän huomena kantaa joululahjasuklaat roskikseen, kun en kuitekaa tuu syöneeks niitä
Nä ostin tänää banaaneja ja klementiinejäJos noi kaikki syö, niin on vähemmän nälkä.
oli muuten aika mahtava rupeama lukee ne enkuksKaikkein parhaiten pääs tarinaan sisälle kun luki enkuks ne
täytyiskin muuten lukee ne taas!!!
Tai sit vien ne tonne koulun opettajien huoneeseen, niille kelpaa pilaantuneetkin pullat ja karkitlahjota ne jollekin...naapureille (kippaat niiden postiluukuista ne vaikka jos eivät muuten huoli)
ei oikeen toi kakkonen jaksa kinostaa
oon wanhanaikanen ukkeli
Ota siis monopoli esiinAnkkalinna, 14 sanaa. Miehestä ei ole mitään apua.
oikeen piti moneen kertaan kattoo että kronklasikko vai et
Hyllyssä ois sekä Kimble että MonopoliOta siis monopoli esiin