Relaatio 161

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Osaisiko kukaan neuvoa seuraavia:
Musiikkiruutu:
"O P" ja "Uu" liittyvä 14 8
Kot alaspäin 11 sitaateissa

Mediaruutu:
AaOhj ylöspäin 9 yläreunassa Vuorokauden aika, ennen klo 12:00

Ravintolaruutu:
Baa ylös 11 Paksumpi kuin tupakka + baa
UuTu ylös 13 kun on tässä pelissä saanut 7 oikein,
ViiRa alas 7 toinen nimitys discolle

Espanjaruutu:
Mu ja Pip välinen 13 mistä tehdään muusia + mun
VaKe ylös 10 ke jota ei pidetä ranteessa
Ba alaviistoon vasemmalle 14 Bar kutsumanimi löytyy wikistä juuri ennen sisällysluetteloa

anetteb
Tyhmäksi tässä itsensä tuntee kun ei vaan hiffaa nuita sanoja..
Nyt juntturassa Koulutus-ruudussa:

amko - 14 - ylko
kok - 15
ins - 14
saho - 14 jotta tätä osaa tehdä täytyy opiskelun aikana osata laskea/muuntaa mittayksiköitä
empro - 10 - lää ei ole normi lääk vaan korkeampi, minulle ei tuo empro ole auennut..vaikka kirjaimiakin,"täysin palvellut" ym aiemmin sanottu..enemmän rautalankaa
ylkokotu - 10 buranaputiikin jehu
ylop - 11 - ylkokotu
sulla tv80 ?
evh ........ (8) ....... (7) ... (3) ..... (5) ja tt ...... (6) ..... (5)
kiitos :)

Tyhmäksi tässä itsensä tuntee kun ei vaan hiffaa nuita sanoja..
Nyt juntturassa Koulutus-ruudussa:

amko - 14 - ylko
kok - 15
ins - 14
saho - 14 jotta tätä osaa tehdä täytyy opiskelun aikana osata laskea/muuntaa mittayksiköitä
empro - 10 - lää ei ole normi lääk vaan korkeampi, minulle ei tuo empro ole auennut..vaikka kirjaimiakin,"täysin palvellut" ym aiemmin sanottu..enemmän rautalankaa Pistä wikiin hakusanaksi täysinpalvellut, tämän sivun otsikko ja ensimmäinen sininensana
ylkokotu - 10 buranaputiikin jehu
ylop - 11 - ylkokotu
sulla tv80 ? Ei ole tämä ruutu vielä auki :(
evh ........ (8) ....... (7) ... (3) ..... (5) ja tt ...... (6) ..... (5)
kiitos :)"]
Kiitos jelpistä :)

vierailija
Kiitti

ja siihen liittyen oisko sulla saman ruudun kael 9 juhlitaan lokakuun lopussa ja 5 kael vuodelta 1980 "loiste" sekä
ff .. (2) ...... (6) - (1) ... (3) FF:n ohjaama elokuva vuodelta 1954

vierailija
[sori korjaus... Minä kaipailisin vinkkiä koulutusruudun oikean alakulman iv 5+2
Tälläistä teatteria esitetään

Minulla on jumeja
Lasi- ruudun oikeassa reunassa M.m. alapuolella (5) tätä en sitten keksi millään.
Musiikki ruudusta ei aukene Kt:n alta hipsullinen (11) eikä Uu:sta ja Op:stä lähtevä (14)..(8)
Salaliittoteorian VapMuu lähtevät ..(8)..(9) ja ..(4)..(4) sekä ..(4)..(11)..(8) eivät aukene vihjeistä huolimatta.
Apuja otettaisiin kiitollisena vastaan :)

vierailija
ja siihen liittyen oisko sulla saman ruudun kael 9 juhlitaan lokakuun lopussa ja 5 kael vuodelta 1980 "loiste" en ole löytänyt muuta kuin h-kirjaimella alkavan Kumpaa 5 sanaa tarkoitat? Toinen on juurikin tuo h.... ja toinen toi kael alku .. sekä ff .. (2) ...... (6) - (1) ... (3) FF:n ohjaama elokuva vuodelta 1954

vierailija
[sori korjaus... Minä kaipailisin vinkkiä koulutusruudun oikean alakulman iv 5+2
Tälläistä teatteria esitetään Kiitti

Minulla on jumeja
Lasi- ruudun oikeassa reunassa M.m. alapuolella (5) tätä en sitten keksi millään. Kangaskuosi vuodelta 1964
Musiikki ruudusta ei aukene Kt:n alta hipsullinen (11) 2016 vuoden tuotantoa eikä Uu:sta ja Op:stä lähtevä (14)..(8) kieli + pääsana
Salaliittoteorian VapMuu lähtevät ..(8)..(9) ja ..(4)..(4) sekä ..(4)..(11)..(8) eivät aukene vihjeistä huolimatta. Nämä puuttuu
Apuja otettaisiin kiitollisena vastaan :)

vierailija
Edelleen 3 ylänurkan ruutua kiinni. Paljon puuttuu muissakin ruuduissa, jos sais seuraaviin helppiä.
KOULUTUS oli yl am 14
TV 80 luku alareunassa LU 5 1 6 9 vihjeen olen nähnyt ja sopivan omasta mielestä löysin, vaan ei osunut
LEKKIMINEN
Ve Li 14
UL ylävas kaikki 3 uupuu
Näillä voisi taas vähän edetä, kiitos jo etukäteen.

vierailija Virgo
Edelleen 3 ylänurkan ruutua kiinni. Paljon puuttuu muissakin ruuduissa, jos sais seuraaviin helppiä.
KOULUTUS oli yl am 14 NUORELLA EDESSÄ, KOULUTUSTA VALITESSA
TV 80 luku alareunassa LU 5 1 6 9 vihjeen olen nähnyt ja sopivan omasta mielestä löysin, vaan ei osunut
LEKKIMINEN
Ve Li 14 VE..+ERÄÄNLAINEN P....O
UL ylävas kaikki 3 uupuu
Näillä voisi taas vähän edetä, kiitos jo etukäteen.
Hjelppaatko KOULUTUS YLH KIR..... 9

vierailija
Joku oli aiemmin kysellyt musiikkivideo-ruudun keskisanasta oikealle 3 6, mutta en löytänyt mistään vastausta kysymykseen. Löytyisikö tähän apuja?
Myös musiikkivideo sanasta alaoikealle 5 puuttuu, mikä jumittaa iloisesti puoli ruutua.

anetteb
Joku oli aiemmin kysellyt musiikkivideo-ruudun keskisanasta oikealle 3 6, mutta en löytänyt mistään vastausta kysymykseen. Löytyisikö tähän apuja? meidän maanosan telkkuohjelma..
Myös musiikkivideo sanasta alaoikealle 5 puuttuu, mikä jumittaa iloisesti puoli ruutua.
ohjelma, jolla miehen etunimi..älä nyt ..."tyri" :)
löytyiskö sulta
koulutus:
ylkkt 11
UUNO
alarajasanan mar 15

Yhteistyössä