ai sii
*lähettää aimo kimpun jaxuhalisäteitä*
ai sii
*lähettää aimo kimpun jaxuhalisäteitä*
Kyllä varmaan kohta alkaa sulla pakoputki pörisemäänmä söin kylässä hernekeittoo ja jaksoin jopa syödä kaikki (2L)
aamulla vielä söin jälkiuuniviipaleen...juustolla ja suolakurkulla...ai niin ja oohan mä syönyt kiiwinkin..eli melko terveellisesti taas yks pvä edennyKyllä varmaan kohta alkaa sulla pakoputki pörisemään
Jätäthän mangon nauttimisen mulle?aamulla vielä söin jälkiuuniviipaleen...juustolla ja suolakurkulla...ai niin ja oohan mä syönyt kiiwinkin..eli melko terveellisesti taas yks pvä edenny
haluutko sen kokonaisena vai soseutettuna?Jätäthän mangon nauttimisen mulle?
En ole varma voinko luottaa Sinuun tuossa asiassa.haluutko sen kokonaisena vai soseutettuna?
*mäiskäsee mangolla päin kuuppaa* kah, siinähän se tuli soseutettua ihan itekseenEn ole varma voinko luottaa Sinuun tuossa asiassa.
Miten olis, jos itse sen aukasen ja huulillani ja kielelläni sen sitte mussuttasin.
Käviskö se Sinulle?
täällä ei oo tullu ku senttiIltaa Tulipas lunta, autolle sai kahlata. Valehtelematta polveen asti oli tullut.
Ähäskutti Huomenna pääsee hiihtämään ja pulkkamäkeen.täällä ei oo tullu ku sentti
niin siis on täällä kaikkinensa jo jotain 35cmÄhäskutti Huomenna pääsee hiihtämään ja pulkkamäkeen.
Ihan eri juttu siellä, se on niinku normimeininkiä. Täällä se on iloinen asia, ainakin muksuille. Kaverit postaa faceen lumikuvia.niin siis on täällä kaikkinensa jo jotain 35cm
laita sääki tänneIhan eri juttu siellä, se on niinku normimeininkiä. Täällä se on iloinen asia, ainakin muksuille. Kaverit postaa faceen tissikuvia.
mä postaan veispuukkiin tilipitappivanukas kuvia