Onks pekonii?Tuu kahville
unohetaas het alkuunsa toi ryyppääminen, siitä oli tänä aamuna keskustelua ihan irl (ei tosin mun ryyppäämisestä) mutta anyway...toi aika juttu Pottereissa pysäytti myös mut aikanaan..piti nimittäin oikein laskee kirja alas ja mennä pohtimaan sänkyseen sitä asiaa selälleen, kun eiks siinä tule sellanen oravanpyörä ja lopullinen jatkumo että harri, roni ja hörmaini vaan jatkaa ja jatkaa toisissa ajoissa asioiden selvittelyjäSain joululahjaksi tän uusimman Potterin.
Pottereissahan idea on todella hyvä mutta taito ei tosiaankaan ole mitään Tolkienia.
Paskin idea Pottereissa koskaan oli aikakone. Ja täs uusimmassa opuksessa piti se paskin mahdollinen asia keksiä uudestaan. Tuli luettua mutta olis ton ajan voinut käyttää paremminkin vaikka ryyppäämällä.
Ikävä kyllä se ei unohdu niin kauan kun tota jallua tossa on.unohetaas het alkuunsa toi ryyppääminen,
juo teetäei kahville voi lähteä jos ei juo kahvia.
Kylään voi lähtee vaikkei joiskaan kahvia.ei kahville voi lähteä jos ei juo kahvia.
täh...vastahan sää annoit alapeukun mulle kun sanoin samaa teestä...säähän tykkäät teestä
lämmin tee on pahaa niinkun kaikki juomat lämpösinä.täh...vastahan sää annoit alapeukun mulle kun sanoin samaa teestä...säähän tykkäät teestä
nii justKylään voi lähtee vaikkei joiskaan kahvia.
no mutta, sen voi jäähyttää ihan niinkö kaiken muunkin kuumanlämmin tee on pahaa niinkun kaikki juomat lämpösinä.
Meinasin ehdottaa Irish coffeeta tai minttukaakaoo, mut tuskin sä niistäkä välitätlämmin tee on pahaa niinkun kaikki juomat lämpösinä.
Long Island Iced TeaMeinasin ehdottaa Irish coffeeta tai minttukaakaoo, mut tuskin sä niistäkä välität
Tai jos ottaa raanasta kylmää vettä ja laittaa pussin sinne.no mutta, sen voi jäähyttää ihan niinkö kaiken muunkin kuuman
käyttää teepannua niin mahtuu.Tai jos ottaa raanasta kylmää vettä ja laittaa pussin sinne.
Kunhan ei molempia, voi olla etteivät mahdu meinaan.
I know. Entinen helluntekele tilas kerran baarissa tommosia itelleen. Ei se kovin montaa ehtiny juua, ku sen sai taluttaa tiskiltä taksiinLong Island Iced Tea
Long Island Iced Tea on cocktail, jonka päävalmistusaineet ovat vodka, rommi, tequila ja gini.
Olis kyl viä vähä jäljelläOnks pekonii?
No mä tiiän ettet juo, mut kyllä silti voi kylään tullaei kahville voi lähteä jos ei juo kahvia.
Mmmmm.... Jooo.. Aaahhhh jooo pekoniorgasmi!!!!!Olis kyl viä vähä jäljellä