no niin taas joo, sain viattomana syyt niskoilleni sun irstailuistaMä oon myäs syytön![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no niin taas joo, sain viattomana syyt niskoilleni sun irstailuistaMä oon myäs syytön![]()
no niin taas joo, sain viattomana syyt niskoilleni sun irstailuista![]()
Kaikkihan se suomessa pitäisi kieltää
Todella typeriä kommentteja joiltain rekkautuneilta. Tulitikkukiellot, huohh! Ym lapsellista.
Tuskin monikaan kaipaa totaalikieltoa, keskittäminen paikkoihin, jonne suuri joukko ihmisiä voi kokoontua ihailemaan näyttävää, ja ammattilaisten toteuttamaa turvallista näytöstä, olisi taatusti paras vaihtoehto.
Kaikki sen on tiennyt jo miileniums, että mustat ovat keskivertoa alempana
Nykyään ei saa enää sanoa ääneen "täällä haisee pahalle" jos tuntee nenässään epämiellyttävän hajun.Lähtökohtaisesti kenenkään vapautta ei pidä rajoittaa, ellei se "vapaus" vastaavasti rajoita muiden oikeuksia. Minun vapauteni soittaa rumpukonsertto kerrostalossa, ei voi rajoittaa vastaavasti naapureideni oikeutta saada nukkua yö ilman häiriöitä.
Harvoin tulee täällä lueskeltua näitä kommentteja, ei yleensä mitään mieltäylentävää, pelkkää jonninjoutavaa höpötystä 95%.
Foorumi on monelle koukuttava huume näköjään. Varmasti miettivät mielissään, kun ovat estyneitä, että mitähän kivaa siellä nyt on ? Ja kiireesti näppiksille kun on mahdollisuus vaan. Taitaa perhesuhteetkin pahimmilla nisteillä kärsiä?
Kielletään samalla koko eläminenkin, päästäis samalla maailman haitoista!
Joo ja sua kans! Kaks kärpästä yhdellä iskulla!Tai kielletään sua pe-la välisenä yönä klo 02:52 kirjoittelemasta foorumille kännipäissäsi. Päästään typeristä kommenteista.