HAA! Oot vakooja ja jäit kiinni siitä. Ja nyt oot Eskon kidutuskammiossa. Mikä on se.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuuloke-Esko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä kohtuudella siedän lähestulkoon mitä tahansa musiikkia, mut jos illalla antaa mulle punkkupullon tai pari ja seuraavan aamun hedariin soittaa mitä tahansa "korkealta ja kovaa" musiikkia niin teen mitä herra ikinä sattuu toivomaan jotta se loppuisi.

Withney Houston, Sit se kuka kiljuu sen Titanicbiisin ja uusimpana samaan pakkaan Saara Aalto. Ja useita muitakin joita en -luojan kiitos- nyt muista.

ai niin nyt muistan mikä kiduttais kuunnella..ressu redfordin hei älä mee ja 6 kuuta ja saturnuksen renkaat...voi elämä mitä sontaa.

Sun sanaisen arkun tuntien epailen, etta kiduttaja-esko heijais itteensa nurkassa itkien pian sen jalkeen, kun erehtyis soittamaan sulle lauri tahkaa.

Esko-parka.

Ähhh, kidari-eskon yleissivistykseen ei kuulu tietosuus Bitchin sana-arkusta. Tell me more... ;) Misä se B oikeen on luurannu?

Mutt hukkakaura-tähkäpää-late oli kyll tosi paha veto :eek:

Onnex mun luurit suojaa sen älämölö -äänisaasteelt :cool:

Mutt sitt jos Bitch -neito onnistuis repiin mun suojaluurit, ni ei oo ku yx vaihtoehto enää!

Tempasen nopeesti alahuulen pään yli niskaan, ja nielasen:confused:...

Se oli sitt siinä, se kuulokemallipoika-Eskon tarina... Tak o adjöö :cry:

Ähhh, kidari-eskon yleissivistykseen ei kuulu tietosuus Bitchin sana-arkusta. Tell me more... ;) Misä se B oikeen on luurannu?

Mutt hukkakaura-tähkäpää-late oli kyll tosi paha veto :eek:

Onnex mun luurit suojaa sen älämölö -äänisaasteelt :cool:

Mutt sitt jos Bitch -neito onnistuis repiin mun suojaluurit, ni ei oo ku yx vaihtoehto enää!

Tempasen nopeesti alahuulen pään yli niskaan, ja nielasen:confused:...

Se oli sitt siinä, se kuulokemallipoika-Eskon tarina... Tak o adjöö :cry:
Pitsi saatta olla paha suustaan, en suututtais tai kidutais. Slleen ihan oman hyvinvoinnin nimissä.

Saattaisin soittaa Eskolle kännisen miesporukan karaokeversion Aikuisesta naisesta. Se jos mikä herättää halun repiä korvat irti ja purra käsi poikki.

Mieluummin kiitti äijien hauskaa känniörinää ku Paulan alkuperästä kidutusta :LOL:

Tiijätkö Pitsku millanen on kojoottiruma nainen? Kun sen vierestä herää aamul, ja käsivarsi on sen kaulan alla, ni sitä järsii käsivartensa poikki mieluummin kuin ett se herää, ja jäbä lähtee siitä sit luikkimaan :cool:

Sori daamit näin brutaalista jutusta :oops:

Tuo pimatsu ei nyt täytä kyl kriteerejä :giggle:

Mieluummin kiitti äijien hauskaa känniörinää ku Paulan alkuperästä kidutusta :LOL:

Tiijätkö Pitsku millanen on kojoottiruma nainen? Kun sen vierestä herää aamul, ja käsivarsi on sen kaulan alla, ni sitä järsii käsivartensa poikki mieluummin kuin ett se herää, ja jäbä lähtee siitä sit luikkimaan :cool:

Sori daamit näin brutaalista jutusta :oops:

Tuo pimatsu ei nyt täytä kyl kriteerejä :giggle:

Oon kuullut ton tarinan. Ja mun...eiku yhden kaverin..jäljiltä kaupungilla liikkuu useampikin käsipuoli :whistle:

Yhteistyössä