V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun sanaisen arkun tuntien epailen, etta kiduttaja-esko heijais itteensa nurkassa itkien pian sen jalkeen, kun erehtyis soittamaan sulle lauri tahkaa.Mikä tahansa Hanna Ekolan tai Lauri Tähkän hirvitys avaisi Narttusen sanaisen arkun ajatusta nopeammin
Juuh.aww mä olen aika varma, että Echolla on tää kuva seinällä![]()
Sun sanaisen arkun tuntien epailen, etta kiduttaja-esko heijais itteensa nurkassa itkien pian sen jalkeen, kun erehtyis soittamaan sulle lauri tahkaa.
Esko-parka.
Yö ja niiltä nyt on ihan sama mikä biisi (paitsi ne mun lapsuuden kappaleet ei vielä kiduta)
Pitsi saatta olla paha suustaan, en suututtais tai kidutais. Slleen ihan oman hyvinvoinnin nimissä.Ähhh, kidari-eskon yleissivistykseen ei kuulu tietosuus Bitchin sana-arkusta. Tell me more...Misä se B oikeen on luurannu?
Mutt hukkakaura-tähkäpää-late oli kyll tosi paha veto
Onnex mun luurit suojaa sen älämölö -äänisaasteelt
Mutt sitt jos Bitch -neito onnistuis repiin mun suojaluurit, ni ei oo ku yx vaihtoehto enää!
Tempasen nopeesti alahuulen pään yli niskaan, ja nielasen...
Se oli sitt siinä, se kuulokemallipoika-Eskon tarina... Tak o adjöö![]()
Kaija Koo
Ihan KOKO TUOTANTO Aasta Ööhön. NIIN karmaisevaaITSARIMÖLINÄÄ
, etten VOI hakea yhtään tuubipätkää malliksi!!!
Pitsi saatta olla paha suustaan, en suututtais tai kidutais. Slleen ihan oman hyvinvoinnin nimissä.
Toi on tota vanhaa, mutta tätä nykyhumppaa ei kestäZori jos kidutanTää taitaa olla ainoo ku Esko tietää niiltä noin äkkipäätään. On ihan JEES-biisi
Min alkaisin laulamaan ite, sillä repis tunnustuksen kovemmastaki sällistä.Saattaisin soittaa Eskolle kännisen miesporukan karaokeversion Aikuisesta naisesta. Se jos mikä herättää halun repiä korvat irti ja purra käsi poikki.
Saattaisin soittaa Eskolle kännisen miesporukan karaokeversion Aikuisesta naisesta. Se jos mikä herättää halun repiä korvat irti ja purra käsi poikki.
Mieluummin kiitti äijien hauskaa känniörinää ku Paulan alkuperästä kidutusta
Tiijätkö Pitsku millanen on kojoottiruma nainen? Kun sen vierestä herää aamul, ja käsivarsi on sen kaulan alla, ni sitä järsii käsivartensa poikki mieluummin kuin ett se herää, ja jäbä lähtee siitä sit luikkimaan
Sori daamit näin brutaalista jutusta
Tuo pimatsu ei nyt täytä kyl kriteerejä![]()