The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No en vitussa :eek: Yks laps piisaa mun perheeseen ihan hyvin.

Mut meikä on kohta 20 vuotta näitä leffoja tuijotellu, sekä ite kersana että oman kersann kanssa, enkä oo vielä kyllästyny :geek:
..ja miten ma nyt aistin tuossa aika isoa sammakkoa :rolleyes:....

Mutta - onhan noi leffat ihan maagisia, niissa on se oma lumovoimansa mika vain vetaa mukaansa vaikka niita ois tuijotellut lukemattomat maarat :love:...hienoja taideteoksia :love:...ja onneksi toi sama on uponnut omiinkin, poikiinkin, vaikka ne vaittais mita tahansa :D
 
No en vitussa :eek: Yks laps piisaa mun perheeseen ihan hyvin.

Mut meikä on kohta 20 vuotta näitä leffoja tuijotellu, sekä ite kersana että oman kersann kanssa, enkä oo vielä kyllästyny :geek:
No en vitussa :eek: Riittää jo mulle Disneyn leffat.

Mut meikä on kohta 40 vuotta näitä leffoja tuijotellu, sekä itse kersana että omien kersojen kanssa, totaalisen kyllästynyt. :geek:
 
..ja miten ma nyt aistin tuossa aika isoa sammakkoa :rolleyes:....

Mutta - onhan noi leffat ihan maagisia, niissa on se oma lumovoimansa mika vain vetaa mukaansa vaikka niita ois tuijotellut lukemattomat maarat :love:...hienoja taideteoksia :love:...ja onneksi toi sama on uponnut omiinkin, poikiinkin, vaikka ne vaittais mita tahansa :D
Mun poikanen on kans ihan rakastunu noihin leffoihin :love:

Mika sammakko? o_O

Jaahas, mun kannykka nakojaan paatti ettei pisteaakkosia kannata enaa teha lainkaan :ROFLMAO: janna juttu, pisteaakkoset kuitenki nakyy tos nappaimistossa, mut ei kuitenkaan toimi ku painaa. Ihanaa taa edistynyt teknologia kun toimii ja helpottaa elamaa ja silleen :cautious:
 
Mun poikanen on kans ihan rakastunu noihin leffoihin :love:

Mika sammakko? o_O

Jaahas, mun kannykka nakojaan paatti ettei pisteaakkosia kannata enaa teha lainkaan :ROFLMAO: janna juttu, pisteaakkoset kuitenki nakyy tos nappaimistossa, mut ei kuitenkaan toimi ku painaa. Ihanaa taa edistynyt teknologia kun toimii ja helpottaa elamaa ja silleen :cautious:
Omppupuhelin? Sitten se ei ole vika vaan ominaisuus (y)
 
Mun poikanen on kans ihan rakastunu noihin leffoihin :love:

Mika sammakko? o_O

Jaahas, mun kannykka nakojaan paatti ettei pisteaakkosia kannata enaa teha lainkaan :ROFLMAO: janna juttu, pisteaakkoset kuitenki nakyy tos nappaimistossa, mut ei kuitenkaan toimi ku painaa. Ihanaa taa edistynyt teknologia kun toimii ja helpottaa elamaa ja silleen :cautious:
..no se kun hopisit etta yks lapsi piisaa tai jotain mita lienee...nevo evo say..:barefoot:

Tiiatko:D - talla koneella kun oon, ja siis aakkosethan on ihan pain pakaroita (y), niin sitten kun oon vaikka tolla toisella eli hilavitkuttimella, niin ma oon jo niin tottunu pisteettomyyteen etta kirjotan silla ilman niita pisteita ennen kuin hoksaan etta jeiiii, tassa hei toimii ne pisteellisetkin :D:D:D..:barefoot:....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä