B
Boobabe
Vieras
Ei se ny iha örinää ole.Itseasiassa Rammstein ei oo örinää, ei ainakaan toi biisi
Tässä on mun vastine tolle ja kyllä, aivan mahtavaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se ny iha örinää ole.Itseasiassa Rammstein ei oo örinää, ei ainakaan toi biisi
Tässä on mun vastine tolle ja kyllä, aivan mahtavaa
jotkut biisit noilla on örinää mutta sellasta hyvää örinääEi se ny iha örinää ole.
Tuohan on kiva biisi.No tässä yx lukemattomista kuulustelukauhistuksista. Helkkari sentään ku tällä ne kidutti radiossa viel pari vuoskymmentä sen ilmestymisen jälkeen
Nii, aina ei voi paeta ku tätä (piip) tuli julkistuuteistakin
Tuohan on kiva biisi.![]()
KylläAAaaaarrrrrgggghhhh![]()
No sit kai tääkin Eskonkidutusbiisi?
AAaaaarrrrrgggghhhh![]()
Ketjun idea kääntykin Eskoa vastaanKyllä
Elikkä ny tiiän millä kiduttaa sua.![]()
![]()
Auttaisko jos Matti ja Teppo laittais kuulokkeet korville?No tässä yx lukemattomista kuulustelukauhistuksista. Helkkari sentään ku tällä ne kidutti radiossa viel pari vuoskymmentä sen ilmestymisen jälkeen
Nii, aina ei voi paeta ku tätä (piip) tuli julkistuuteistakin
Auttaisko jos Matti ja Teppo laittais kuulokkeet korville?![]()
Ketjun idea kääntykin Eskoa vastaan![]()
...tuskinpa sekäänEi se viel auta. Ainoostaan jos niille laitettais jee..s, sori eiku roudarinteippii suun ja pään ympäri tosi monta varvii![]()
En kiduta. Saatan vähän kutitella.Esko pyytää tytsyiltä armoo yhellä lempparibiisillään
*miettii samalla pakoa Etelä-Amerikkaan jos ne ei annakkaa (armoo siis)*
En kiduta. Saatan vähän kutitella.![]()
Matti ja Teppo kun laulaa, niin kumpaako ne sanat koskee?
Kumpiko on "joka ainoa aamu seitsemäksi meen"-tyyppi?
Mulla on nahkaruoska jos oikein ilkiäksi alat.Kiva, mut jos sentään pikkasen ja kevyesti koivuniemen herraakin, ees kerran elämässä Eskolle kokemusta
![]()
![]()
Mitä sie sillä tievolla tehet?Paha kysymys. Jos isoveli punkassaan sit räkii himassa kattoon, ja väistelee tippoja? Homma se on sekin... Pikkuveli sit raataa.
BTW, kumpi on kumpi?![]()
Kumpanenkin, ne on siiamilaiset kaksoset...pakaroista kiinni toisissaan *varma tieto iski jälleen*Matti ja Teppo kun laulaa, niin kumpaako ne sanat koskee?
Kumpiko on "joka ainoa aamu seitsemäksi meen"-tyyppi?
Mitä sie sillä tievolla tehet?
..jotain masokistisia taipumuksia havaittavissa, perhaps....ja Boobsinen on muuten ruoska- asioissa Madame paikallaan...sitä muuten tiiäkään miten innostut nuista peppusipaisuista
anna palaa, Frank
!
..sori, my badNo olishan se noloo jos ne tulis käsikynnkkää Turkkuses vastaa ja Esko kysyis oikeelta Matilta, ett mitäs sulle Töppö kuuluu?
Ja Töppöä taas puhuttelis Matiks
Juu ja sipasut olis varmaan ookoo, muttei sit niinku mitään höyläämätönt kakkosnelosta kakkoseen esmes![]()
Ulkovuoraukseen sitte vaan hellästi siis Boobsinen, pliis![]()
Paha kysymys. Jos isoveli punkassaan sit räkii himassa kattoon, ja väistelee tippoja? Homma se on sekin... Pikkuveli sit raataa.
BTW, kumpi on kumpi?![]()
Piti tarkistaa, Matti on tuo tummempi, kuvassa vasemmalla.
(Äijät kohta eläkkeellä ja suomalaiset miettii vieläkin että kumpi on kumpi)
aww mä olen aika varma, että Echolla on tää kuva seinälläTässä vielä ennen nukkumaanmenoa nukku-Matin ja Tepon kuva sinulle, Esko. Just for you.
![]()