The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä sie sait? Risuja varmaan kun oot ollu niin tuhmana ainakin täälä palstalla?
Pukki ilmeisesti lukee tätä palstaa ja on sun kanssa sitten niin paljon eri mieltä, että...:love:

Määhän sain vaikka mitä, 2 kirjaa (Juuret ja Kurjat) ja karkkia (suklaata ja salmiakkia) n. ½ vuodeks etteenpäin :D pikkareita, tpaitoja, 2 jättityynyä...sain mää muutakin mutku en ees muista ihan kaikkee!!:barefoot::barefoot: Yhen pleikkari 4n pelin oisin halunnut, mutta sitä ei näkynyt...no jos ens vuonna:love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Pukki ilmeisesti lukee tätä palstaa ja on sun kanssa sitten niin paljon eri mieltä, että...:love:

Määhän sain vaikka mitä, 2 kirjaa (Juuret ja Kurjat) ja karkkia (suklaata ja salmiakkia) n. ½ vuodeks etteenpäin :D pikkareita, tpaitoja, 2 jättityynyä...sain mää muutakin mutku en ees muista ihan kaikkee!!:barefoot::barefoot: Yhen pleikkari 4n pelin oisin halunnut, mutta sitä ei näkynyt...no jos ens vuonna:love:
Mie en pysty pelaamaan noilla konsoleilla, jotenkin peukalot ei oikein toimi niillä ihmeen tateilla. No murtuneetkin molemmat aikoinaan kyllä.
Hiiri ja näppis parempi mun mielestä :)
 
Ai niin ja siis tarkoitit ilmeisesti että pukki EI lue tätä palstaa kun sait niin paljon lahjoja! :ROFLMAO::LOL::p
Ei kyllä sen on pakko tätä lukea kun niin paljon huomioi:love:

mutta ens vuotta aatellen, voi kun saisin minäkii villatöpöt jalkaan..siis itse kudotut...ihan sä voisit vinkata että meikäläisen nilkan ympärys on 19 cm ja sukan koko 36...niin ei mee ees hirveesti lankaa :D väri sais olla tummaa...mä niin tykkään tummista sävyistä *mainospuhe*:barefoot:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä