Miksi persut saavat niin vähän ääniä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jotenkin ihmettelen tätä. Mamuvastaisuus on niin vahvaa kaikkialla, täälläkin kirjoittelee hirvee määrä ulkomaalaisvastaisia tms. Luulis nyt että harmaista puolet ja muistakin äänestäis persuja. Elena, Mikäseuskovainenpaasaajaolikaan, Lispetti, Ärsytyyppi, Päätön... jne jne... Vai mitä te sitten äänestätte jos ette persuja?

Hyvää joulua eniwei. Viini hyvää on...

Miks mun nimi on tossa listassa ensimmäisenä?:cautious: Vähiten mä paasaan maahanmuuttopolitiikasta:rolleyes:

Mä en äänestä persuja, koska Soini petti kaikki vaalilupauksensa järjestään...en äänestä ketään, ne on kaikki samanlaisia tyhjienlupausten antajia ja selkäänpuukottajia(y)

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Jotenkin ihmettelen tätä. Mamuvastaisuus on niin vahvaa kaikkialla, täälläkin kirjoittelee hirvee määrä ulkomaalaisvastaisia tms. Luulis nyt että harmaista puolet ja muistakin äänestäis persuja. Elena, Mikäseuskovainenpaasaajaolikaan, Lispetti, Ärsytyyppi, Päätön... jne jne... Vai mitä te sitten äänestätte jos ette persuja?

Hyvää joulua eniwei. Viini hyvää on...
Moon yks nuita jnetä ja äänestän persuja,ihan salettiin.

Niin. Onhan se oikeesti niin, että netissä äänekkäimmät ovat näitä mamuvastaisia (okei kenties se toinen ääripää sitten joillakin palstoilla). Mutta eipä näitä sitten tosipaikan tullen niin hirveästi ole. Kirjoitusten perusteella luulisi täällä olevan montakin Suomen Vastarintaliikkeen sun muun jäsentä.

Niin. Onhan se oikeesti niin, että netissä äänekkäimmät ovat näitä mamuvastaisia (okei kenties se toinen ääripää sitten joillakin palstoilla). Mutta eipä näitä sitten tosipaikan tullen niin hirveästi ole. Kirjoitusten perusteella luulisi täällä olevan montakin Suomen Vastarintaliikkeen sun muun jäsentä.
eli sun mielestä ihminen joka vastustaa massamaahanmuuttoa kuuluu tai kannattaa vastarintaliikkeitä? voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus taas :love:

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Kas näin kääntyy takki ja takki kääntyy näin... Kaikki puolueet lupaa vaalien edellä asioita, joita ei pysty hallituksessa pitämään, koska hallitusohjelma on aina kompromissi. Persut on kuitenkin olleet takinkäännössä erityisen räikeitä.

Miks mun nimi on tossa listassa ensimmäisenä?:cautious: Vähiten mä paasaan maahanmuuttopolitiikasta:rolleyes:

Mä en äänestä persuja, koska Soini petti kaikki vaalilupauksensa järjestään...en äänestä ketään, ne on kaikki samanlaisia tyhjienlupausten antajia ja selkäänpuukottajia(y)
Siksi olet päällimmäisenä, että sinä olet täällä ensimmäisenä älykääpiönä huutamassa, kun joku julkaisee mv:n jutun.

Persuja äänestän vaikka vituiksi meniki monet lupaukset mutta ihan paskaa muualla tarjolla.
Saihan ne jotaki jo vähän oikiaan suuntaan.

En kyllä ihmettele vaikka tulis jytky kakkonen, mikään ei enää paljon ihmetytä. Ei tarvitse kuin lukea aiempi kommentti niin ... jytkyä se taas pukkaa.
Jotkut ne vaan tykkää ampua itteään jalkaan kerta toisensa perään, samalla kun heitä pannaan halvalla.
Kai se on joku fetissi tms..

?
Eikö yhtään paskempaa aihetta löytyny jouluun.

Viimeksi muokattu:
Kyllä mä persujen kanssa näen asiat samalla tavalla maahanmuutosta. Mutta kun politiikka on muutakin, kuin vain maahanmuuttopolitiikka. Soinista en myöskään liiemmin pidä, katsotaan jos puheenjohtaja vaihtuu. Siihen asti äänestän Kokoomusta. Olen paskaporvarijuppi.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Niin ne asiat muuttuu paremmiksi, kun pitää suunsa kiinni eikä äänestä ketään.

Himputin vaikeata kyllä on valita ehdokas. Persuihin ja Kepuun ei voi luottaa, vievät tuhkatkin pesästä. Persut myyvät sielunsa jos Soini saa ministeripestin. Kokoomus ajaa rikkaiden asiaa. SDP tai Vihreät ajavat joitain hyviä asioita, mutta tukevat elintasopakolaisuuden ja yleensäkin pakolaisvirran kasvattamista muslimimaista, mikä johtaa lopulta terrorismiin ja kaaokseen.

• Tykkää
Reactions: päätön
Kunnon suomalainen ei ota vastuuta itsestään.
Toimeentulo mangutaan Kelalta.
Muslimit hoitaa politiika.
Paskaporvarikokoomuslaiset rahoittavat pummit ja loiset.

Kauan eläköön Suomi!

Yhteistyössä