Frozen,se alkuperäinen nyt nelosella. En olekaan tätä alkuperäistä nähny joten jos vilkasis hiukan.
Let it go!Frozen,se alkuperäinen nyt nelosella. En olekaan tätä alkuperäistä nähny joten jos vilkasis hiukan.
Sä osaat varmaan tän leffan tunnarinkin ulkooLet it go!
*halaan lämpimästi*Frozen
Niin sain äsken muuten itkuakin väänettyä,tein rosollia ja kuuntelin raskasta joulua,tuli mieleen edesmenneet vanhemmat & itkuhan siinä tuli.
En oo nähny sen ku kahesti vaan. Olaf on parasSä osaat varmaan tän leffan tunnarinkin ulkoo
Kiitti joo ihan hyvällä & rakkaudella kuitenkin muistelin. Itku tekee joskus hyvää*halaan lämpimästi*
..mutta vaikka onkin ikävä niin - samalla vain jotenkin tuntee sen rakkaudenkin minkä heiltä sai
ja toinen kerta niistä oli mun kaa...?En oo nähny sen ku kahesti vaan. Olaf on paras
Nii muute oliki! En ees muistanu Olinko darrassa vai muuten vaa kuollu?ja toinen kerta niistä oli mun kaa...?
Varmaan kumpaakinNii muute oliki! En ees muistanu Olinko darrassa vai muuten vaa kuollu?
mä tykkään joistain biiseistä niistä...raskasta joulua, onhan se ihan hirveetä kuunnella muttei sentään itketä.
kinkku on muuten kypsä.
Eipäs,ku raskasta joulua on kiva kuunnellaraskasta joulua, onhan se ihan hirveetä kuunnella muttei sentään itketä.
kinkku on muuten kypsä.
Mikä on introvertin painajainen on extrovertin taivas (ja päinvastoin)....en mä kyllä mitään hiljaista joulua haluukaan...mitä enempi on ääntä, puheen höpötystä ja naurua ja laulua, ja liikettä, yhdessä tekemistä, niin sen parempi
Eikö MorteilleMikä on introvertin painajainen on extrovertin taivas (ja päinvastoin).
Hyvää joulua kaikille Verteille.
Morteille kanssa sekä nörteille ja perteille. jnejne.Eikö Morteille