vieläkö se muistaa sen oven *mutisee* Määtulin sita vasten niin lujaa etta kopautin paankin siihen oven pieleen
...reipasta meinikia !
vieläkö se muistaa sen oven *mutisee* Määtulin sita vasten niin lujaa etta kopautin paankin siihen oven pieleen
Busted!!!! mä saan ääää pisteetkin laitettua, lällätilää...reipasta meinikia !
Too much info honey wayyy too much infoNo voihan, mullakin on vessan ovi aina auki, kun meen paskomaan
EiOllaanko täällä oltu kiltteinä
alle ½ paistos sitten. en aatellu syödä sitä kovin montaa päivää.kuin suuri kinkku? yks fiksu mies tässä joku pvä sitten kommentoi täällä ettei alle 10kgn kinkku ole kinkku vaan paistos
Busted!!!! mä saan ääää pisteetkin laitettua, lällätilää
joo mä olen ollut!!! *hyppii ja pomppii niin että hiukset hulmuaa*Ollaanko täällä oltu kiltteinä
Minä olen, muttei muutOllaanko täällä oltu kiltteinä
joo mä aattelin kokeilla ja maistaa kinkkua pienen palan!!! *odottaa kehuja jännityksestä jäykkänä*alle ½ paistos sitten. en aatellu syödä sitä kovin montaa päivää.
ja minä.Minä olen, muttei muut
jälkiuunileivälle ja turun sinappia päälle.joo mä aattelin kokeilla ja maistaa kinkkua pienen palan!!! *odottaa kehuja jännityksestä jäykkänä*
Uskon tokiiiiiiiiiiiijoo mä olen ollut!!! *hyppii ja pomppii niin että hiukset hulmuaa*
Heti huomenna täällä myösjälkiuunileivälle ja turun sinappia päälle.
mulla on sitä mustaa turkulaista..pittää kokeilla onks se liian vahvaajälkiuunileivälle ja turun sinappia päälle.
joo aattelin tehä parannuksen taas kerran...tänään...tossa aamupäivällä...tai saattoi se iltapäivääkin jo olla, kuka nuita muistaaUskon tokiiiiiiiiiiii
kinkulle sopii paremmin se vihreellä etiketillä oleva.mulla on sitä mustaa turkulaista..pittää kokeilla onks se liian vahvaa
joo mä olen ollut!!! *hyppii ja pomppii niin että hiukset hulmuaa*
Paheksun kylla - ihan kaikki ollaan oltu hiukkasestipikkusestisopivasti tuhmasia mutta myos alyttoman ihunasti kilttisiaMinä olen, muttei muut
No kokeilen sillä sittenkinkulle sopii paremmin se vihreellä etiketillä oleva.
Mutku mä olen kiltti nyt *polkee jalkaa lattiaan*
..haukottelu on naemma vaarallistaMutku mä olen kiltti nyt *polkee jalkaa lattiaan*
Niin nyt oot kiltti, mutta entä viiden minuutin kuluttua?Mutku mä olen kiltti nyt *polkee jalkaa lattiaan*
sä nyt oot aina kilttiMie oon ollu hyvin kiltti tänään ja eilen ja ja....