...nuin makin sanoin tanaan joskun puolenpaivan maissa etta nyt en liiku lahimaillekaan kauppoja ...paitti etta tottakai liikuin ! Sama paakkonen kesat talvet, aina joku unohtuu, joten....varmaan ma viela huomennakin viipotan jossain paniikkikouhotuksissaniIltaa!
Vihdoin oma sohva perseen alla.Saanu juosta siellä ja täällä.Enää en juokse,en tänää en huomenna.
Tyypinkin näin tänää
Ei mithän, itelle ainakin on tulossaMita sitte
ootko muka kiltti ollutEi mithän, itelle ainakin on tulossa
- mimmostahan sanakirjaa se sulle pukkaa?Ei mithän, itelle ainakin on tulossa
Tollainhan se on kaikista parhain tsydeemi . Tulee taatusti oikeita lahjuksia todella luotettavalta pukilta.mää ainakin käyn ostaan itelleni ison läjän paketteja niin ootte kateellisia.
luulette et pukki toi
Mä en liiku mihinkään.Mun ei tarvi ostella ja tehä mitään sapuskoja kun syön muualla,omaan kaappiin turha ostaa mitään homehtuu....nuin makin sanoin tanaan joskun puolenpaivan maissa etta nyt en liiku lahimaillekaan kauppoja ...paitti etta tottakai liikuin ! Sama paakkonen kesat talvet, aina joku unohtuu, joten....varmaan ma viela huomennakin viipotan jossain paniikkikouhotuksissani
Awwww sua ja tyyppia ...ihanaa, oikeesti . Naetteko jouluna?
Mää sain jo paketin tänää,oon siis ollu kilttimää ainakin käyn ostaan itelleni ison läjän paketteja niin ootte kateellisia.
luulette et pukki toi
en ois ihan varmaTollainhan se on kaikista parhain tsydeemi . Tulee taatusti oikeita lahjuksia todella luotettavalta pukilta.
No muutama hutilyonti ja hurmaostos menkoonen ois ihan varma
mää sain eilen . taas työ tekijäänsä kiitti bonuksien suhteen.Mää sain jo paketin tänää,oon siis ollu kiltti
Me ei saada töistä ikinä mitään lahjaa,ei vissiin olla minkään arvosia että ees kerran vuoteen sais jotainmää sain eilen . taas työ tekijäänsä kiitti bonuksien suhteen.
tääl ainakin takapiha vihertää. joutuukohan viel ruohonleikkuu hommiin tän vuonna.
..pikkasesti nyt kylla murisen kun ei etes paase tonne ulos pihamaalle hankeen lumienkuleita tekemaan kun peffa ja joko naisenhapatuskin ois ihan litimarkaa samantein...nurmikkoakin nakyy, puishuono juttu. Sais todellakin sadella hipsitella lunta ja pakkastua, sitten ois aivan taydellista ...
meil oli ruoka ja hupparit saatiin. tosin kun ikää on yli 30 niin ei voi käyttää sitäMe ei saada töistä ikinä mitään lahjaa,ei vissiin olla minkään arvosia että ees kerran vuoteen sais jotain
kai sää nyt vessassa meinaat aattona käydä?Mä en liiku mihinkään.Mun ei tarvi ostella ja tehä mitään sapuskoja kun syön muualla,omaan kaappiin turha ostaa mitään homehtuu.
´Juu nähään me,sitten kun lapset on on lähteny äidilleen takasin.
Ma kauhistelin aamulla sita vihreeta planttia mika tossa pihassa niin torkeesti kuikuili. Ja vetta lillui joka paikassa, tolla hiekkatiella ois ollu aamun aikana hokkarit paremmat jalassa kuin mitkaan talvikenkulit...tosin sitten paivan aikaan sekin hauskuus ois menny reisille, kun hiekottivat urakallatääl ainakin takapiha vihertää. joutuukohan viel ruohonleikkuu hommiin tän vuonna.
Ota ovi puis ni ei tartte enaa siihen tormaillaHuomenta
Törmäsin äsken oveen kun yritin vessasta tulla
Saako aattona käydä veskissäkinkai sää nyt vessassa meinaat aattona käydä?