vauvan ulosteessa pieniä mustia hiutaleita (sis kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi,
Yritän etsiä vastausta samanlaiseen ongelmaan. Meillä lapsi jo 1v2kk mutta kakassa ollut jo pidemmän aikaa tuollaisia lähinnä kiwi hedelmän kiven näköisiä mustia "rakeita". Ensin ajattelin että ne ovat tosiaan jonkun leivän tms siemeniä mutta nyt olen todennut ettei se voi johtua mistään sellaisesta. Aloin epäillä voisiko kyseessä olla jonkun loisen munat? Selvisikö teillä mikä oli kyseessä? Noita siemeniä näyttää tulevan ajoittain koska niitä ei ole kokoajan.

Meidän vauva teki kans yhdessä vaiheessa noita "jyväkakkoja" ja ihan äidinmaidolla oli. En tiedä mistä moinen johtui, mutta itsestään se loppui eikä siihen liittynyt mitään vaivojakaan.

nuohan voi olla mitä vain mutta en usko että vaarallista.meijän tytöllä oli aina hiuksia kakan mukana kun repi minun tukkaa ja sai sitten välissä suuhunsa niitä hiuksia..

Meidän kuukauden ikäisellä vauvalla on kanssa noita mustia pilkkuja kakassa! Eikä takuulla ole syönyt mitään nöyhtää eikä muitakaan hituja... Toivoisin kanssa vastausta että mitä ovat :/

Meillä oli myös ja sairaalassa olessa näkivät vaipasta tämän myös. Viikon kuluttua pojalla puhkesi ärhäkkä tyrä joka pursusi näkyväksi parissa tunnissa. Hänet leikattiin kiireellisesti. Poika oli tuolloin parin viikon ikäinen. Eli meillä nuo mustat runsaat koko kakan pilkuttavat pisteet olivat vanhaa verta kuten aluksi epäiltiinkin ja itse epäilin. Jos niitä on runsaasti ja jatkuvasti, kannattaa hakeutua lääkäriin ja pyytää selvittämään,mistä johtuu.

Yhteistyössä