Kuva ois kiva.Mäpä oon saanu kaks kiloa lisää ja lähes kaikki on menny tisseihin.
Nää liivit ahistaa ihan hiivatisti!
Kuva ois kiva.Mäpä oon saanu kaks kiloa lisää ja lähes kaikki on menny tisseihin.
Nää liivit ahistaa ihan hiivatisti!
saattavat vain ollakkiOliko ne push upit mitä käytit sillon kun et enää muista?
äijjänrohjakkeet tykkää villasukista, konjakista ja hyvistä kirjoistaJokohan pitäis alkaa miettihän mitä sitä ees hankkis perheelle jouluks Mistä keski-ikäset ja eläkeläiset tykkää?
Meinasin jo lähettää, mutta en sitte vittinykkää.Kuva ois kiva.
Jos on laadukas konjakki, nii sillo seo HYVVÄÄ!!!äijjänrohjakkeet tykkää villasukista, konjakista ja hyvistä kirjoista
muijjista en tiiä
ei oo tullunna perilleMeinasin jo lähettää, mutta laitoinki sitte ruutikselle.
Täytyy näyttää sulle ens kerral ku nähää.
Sulle oisin lähettäny just..ku tiiän, että osaat oikeasti arvostaa.....mutta en lähetä ettei tuu tappelua - kerkii tässä nyt mittää lähetellä.ei oo tullunna perille
No ne on niin isot että Lispetiltä kestää aikansa mailata ....oota nyt rauhassa vaan, kyllä ne sieltä tulleeei oo tullunna perille
pitääki muistaa pyytää ylläpidolta että isontavat mun yyvee boksiaNo ne on niin isot että Lispetiltä kestää aikansa mailata ....oota nyt rauhassa vaan, kyllä ne sieltä tullee
Joo, joulu on pelastettu!Heiiii,nyt tää toimii näköjään
Mä jouduin kattoa yhen bonbonin kerrallaan!pitääki muistaa pyytää ylläpidolta että isontavat mun yyvee boksia
esim. boobiksen bosat ei mahtunu normipalstailijan peruslaatikkoon
niinpä tietystiNyt jouluhommeleihin mars!
Joulubosat täällä jo pomppii kauniisti!
Niin onJoo, joulu on pelastettu!
Ja sitte ne lentää jo pesästä poisCääc, tarha laitto tänään viestiä et kohta on jaossa eskariin ilmottautumisen ohjeet
Sitä tässä jo ootellaanki.Ja sitte ne lentää jo pesästä pois
Hei Lispetti, ennenkö meet yks juttu...ootas!Nyt menen, elkääkä huuelko perään, etten taas hairaha katsomaan.
Istun tässä muuten vielä yhtämenoa yöhön asti!
Mä huuteloin Elä sie mee, ku viet bosatki mennessäs.Nyt menen, elkääkä huuelko perään, etten taas hairaha katsomaan.
Istun tässä muuten vielä yhtämenoa yöhön asti!