eihän mulla ees oo kelkkaaRuutiksella keulii mut se esittää vaan hankalaa
tää ketju ei ookkaan mkn bold&beatifulMää oon näemmä puonnu kelekasta
Vähättelemäti sielläNo vähän, mutta tykkäät kuitenki!
No jos oot kiltisti niin mistä sitä tietää vaikka saisit tänä joulunaeihän mulla ees oo kelkkaa
mitä joskus nuoremman veljen 800cc kelkalla kurrauttelen, sillä vielä sentäs keulii (kai)
Se on hankalaa aluks pitkän tauon jäläkee...mäki olin vuoden pois tossa välissä ni voi ristus ku oli kaikki taas niin uutta.Mää oon näemmä puonnu kelekasta
No sulla munkit onki parilitraset.Vähättelemäti siellä
Käväsin pari päivää sitte (vai montako päivää siitä on?) tissiliivikaupassa. Onnex oli alet! Kuppikoko ihan hirvee
onks muuten isommat tissiliivit tyyriimmät?Vähättelemäti siellä
Käväsin pari päivää sitte (vai montako päivää siitä on?) tissiliivikaupassa. Onnex oli alet! Kuppikoko ihan aivan mahtava
mää kyllä yleensä oon saanu joulusin että toivoa onNo jos oot kiltisti niin mistä sitä tietää vaikka saisit tänä jouluna
Onne!onks muuten isommat tissiliivit tyyriimmät?
Ookko varma, et haluat tietää?onks muuten isommat tissiliivit tyyriimmät?
no tuon tajuaa putkiaivoillaki, totta ristuksessa kunnon munkit tarvii kunnon liivitOnne!
Jos menee ihan oikeeseen tissiliivikauppaan niin niistä saa maksaa, mutta ne ovat oikeasti hyvät! Isot tissit tarvii hyvät liivit.
kyllä sulla on varaa kunnon liiveihin kun sun ei tartte maksaa kirurkille kunnon munkeistaOokko varma, et haluat tietää?
Normikaupoista ei löyvy tämmöstä kuppikokoa, joten sitte kävellään utareliivikauppaan ja pissitään hunajaa. Iliman aleja loppusumma oli lähemmäs 300e, mutta lopulta makson vain joku 66e (alet ja lahjakortti).
No sä nyt et raaskis alkuunkaan ostaa mitään kalliita liivejä, varmaan ite virkkaisit niitä autotallissa kuukaustolkulla mielummin, että pääsisit halavemmalla.no tuon tajuaa putkiaivoillaki, totta ristuksessa kunnon munkit tarvii kunnon liivit
Nonni, jos pittää positiivista ajatella. Mut eihän nää ilimatteeksi tuu. Hartia-niskakivut ja painaaki kuin pieni synti.kyllä sulla on varaa kunnon liiveihin kun sun ei tartte maksaa kirurkille kunnon munkeista
aattele semmosia jotka maksaa ensin tisuista ja sitten vielä liiveistä
mistä tiesit että silläki on isot?No sä nyt et raaskis alkuunkaan ostaa mitään kalliita liivejä, varmaan ite virkkaisit niitä autotallissa kuukaustolkulla mielummin, että pääsisit halavemmalla.
Sempä takia Mrs. Ruuti ostaa ne ite, eikä varmaan näytä sulle kuitteja.
Jotenkin arvasin!mää kyllä yleensä oon saanu alennusta tissiliiveistä, että toivoa on
Noku hän on sinun kanssa.mistä tiesit että silläki on isot?
mistä tiesit että mullaki on isot?
samixiiJospa leijuisin kertomalla, etten ees muista koska viimeks oisin käyttäny tissiliivejä. Ei tartte
Et muista koska viimeks, mut oot kuitenki käyttäny joskus?samixii
keulimma yhessä
oon aina sanonu (muistaakseni) että kaikkea tarttee kokeilla, paitti ommaa siskua ja kansantanhujaEt muista koska viimeks, mut oot kuitenki käyttäny joskus?
Pakko myöntää, että tää yllätti. En kuvitellu sua semmoseks pojaks.
Oliko ne push upit mitä käytit sillon kun et enää muista?samixii
keulimma yhessä