Pesin vessan. Seuraavaksi kylppäri.
Pesin vessan. Seuraavaksi kylppäri.
eli valmistautuu vaativiin treffeihinSe oli jo päikkäreil
Mä nauran täällä kylkiluut kipeenä nyt ihan kaikelle!! Kissa tuli kattomaan että mikä ihmeen hirnuminen täältä kuuluu...tossa se nyt kököttää lattialla ja katsoo paheksuvasti
pöh.En aattele.ai nukahtaa kesken kaiken? Mieti nyt kun se nukahtais kesken takaapäin ottamisen... ai kamala soriiiiii sain hepulin!!!! Tahti hiljenis samalla lailla kun junanvauhti just ennen asemalle tuloa ja yht'äkkiä alkais kuulumaan vieno kuorsauksen ääni
Joo mä olen edelleen hieman väsy vaikka heräsin äsken päikkäreiltä
Mut siis oikeesti hei, aatelkaa ny!!
Joo, elä aattele....mä oon vaan ''hieman'' väsy vielä ja jutut sen mukaisetpöh.En aattele.
Mulle kans. Tekee mieli roskaruokaa.Haluun hesen hampparin,en oo aikoihin syöny.Ei jaksa lähtee hakee.Tuokaa!
ei kerkee ku pitäs alkaa tekee ruokaa mutta jos laitan tulemaan sähköemailina?Haluun hesen hampparin,en oo aikoihin syöny.Ei jaksa lähtee hakee.Tuokaa!
Ai ite tehtyi hamppareita? Voi emaili olla vähän hidas.ei kerkee ku pitäs alkaa tekee ruokaa mutta jos laitan tulemaan sähköemailina?
Noi meijän katit on samanlaisia kahtoovat ku hullua ja katse on paheksuva & ihmetteleväMä nauran täällä kylkiluut kipeenä nyt ihan kaikelle!! Kissa tuli kattomaan että mikä ihmeen hirnuminen täältä kuuluu...tossa se nyt kököttää lattialla ja katsoo paheksuvasti
eiku jos mää tilaan hesen verkkokaupasta hampparin ja annan sun emailin toimitusosoitteeksiAi ite tehtyi hamppareita? Voi emaili olla vähän hidas.
Mun mirrillä on sellanen naamakuviointi vielä, että se näyttää tosi usein joko mököttävältä tai paheksuvalta vaikkei oikeesti ole mitään muuta kuin todella herttainen sylissä viihtyvä kiltti karvapalleroNoi meijän katit on samanlaisia kahtoovat ku hullua ja katse on paheksuva & ihmettelevä
vähän kun mun naamavärkkiMun mirrillä on sellanen naamakuviointi vielä, että se näyttää tosi usein joko mököttävältä tai paheksuvalta vaikkei oikeesti ole mitään muuta kuin todella herttainen sylissä viihtyvä kiltti karvapallero
ai? Viihtyyks sunkin naamavärkki mun sylissä?vähän kun mun naamavärkki
Tahallas teit tästäkin pervon tekstinMun mirrillä on sellanen naamakuviointi vielä, että se näyttää tosi usein joko mököttävältä tai paheksuvalta vaikkei oikeesti ole mitään muuta kuin todella herttainen sylissä viihtyvä kiltti karvapallero
Ainahan sillä on naama päin mirriäai? Viihtyyks sunkin naamavärkki mun sylissä?
häh? Ehän On mun mirrillä sellanen naamakuviointiTahallas teit tästäkin pervon tekstin
No sun sun,kenekäs muun.Lue nyt ite toi tekstihäh? Ehän On mun mirrillä sellanen naamakuviointi
ai niin toi mirri sana? Mutku mä kutsun tota kissaani usein mirriks, tulee vähän kun luonnostaanNo sun sun,kenekäs muun.Lue nyt ite toi teksti
Onko hän tyttö vai poika?ai niin toi mirri sana? Mutku mä kutsun tota kissaani usein mirriks, tulee vähän kun luonnostaan