ai kun ihanaa, jakelet joulun kunniaks ketjun typyköille kovia paketteja ja tappivanukastano jos mää olisin näin joulunalusajan kunniaksi hetken vähän pehmeemmäs moodissa
mutta tapaninpäivän jälkeen lupaan ollaa taas oma itteni
ai kun ihanaa, jakelet joulun kunniaks ketjun typyköille kovia paketteja ja tappivanukastano jos mää olisin näin joulunalusajan kunniaksi hetken vähän pehmeemmäs moodissa
mutta tapaninpäivän jälkeen lupaan ollaa taas oma itteni
en ees oo... *vilkuilee ympärilleen* Missäs se Ruutis oikein onkaan???Kysy elenalta,se täällä se pervå on
Haluaa tutustua suhun paremmin,tykkää sustaMutta miksihän
täällähän mää mutta emmää mistään käsimerkeistä tiiä yhtään mtnen ees oo... *vilkuilee ympärilleen* Missäs se Ruutis oikein onkaan???
Emmäkään mutta sua kaivattiin kun tuli pervoista puhe!!!! Joten tuus opettamaan tyttöjä, sä kun oot mestari tässä asiassa!!*houkuttelee Ruutista tikkarilla*täällähän mää mutta emmää mistään käsimerkeistä tiiä yhtään mtn
En usko että ruutis on tikkarin peräänEmmäkään mutta sua kaivattiin kun tuli pervoista puhe!!!! Joten tuus opettamaan tyttöjä, sä kun oot mestari tässä asiassa!!*houkuttelee Ruutista tikkarilla*
mitälie "tykkäämistä".Haluaa tutustua suhun paremmin,tykkää susta
Ei sitä tiiä, onhan niitä vaikka minkä mallisia tikkareita olemassa, kyllä niistä varmaan Ruutiksellekin oma malli löytyyEn usko että ruutis on tikkarin perään
JOULUPUKKIII!! MÄÄ TAHON TOLLASII! paitsi en noita tisuja.Ei sitä tiiä, onhan niitä vaikka minkä mallisia tikkareita olemassa, kyllä niistä varmaan Ruutiksellekin oma malli löytyy
Tällasia löytyy vähän meille kaikille!
Ruutikselle
ja sitten löytys vähän kaikille muillekin jotain!!!
Mä oon syytönTe pervåt ootte menny eilen ja pilanneet joulukukatkin
JaaPäivää. Ei nukuta mutta ei jaksa nousta ylös sängystä.
Kyllä sullakin jonkunlainen joulukukka varmasti on.Mä oon syytön
Ei oo, eikä tuuKyllä sullakin jonkunlainen joulukukka varmasti on.
Mää oo ees nukkunu koko yötä,ehkä 2h koiranunta.Siinä 4 jälkeen sitten jo nousin.Päivää. Ei nukuta mutta ei jaksa nousta ylös sängystä.
ai,no sit ollaan samixii.Ei oo, eikä tuu
Mä en ole nukkunut hyvin moneen vuoteen. Mutta nyt vätystää entistä enemmän. Johtunee myöhään valvomisesta.Mää oo ees nukkunu koko yötä,ehkä 2h koiranunta.Siinä 4 jälkeen sitten jo nousin.
JepMmmm.. suklaakyr*ä
Ei tää mikään kilpailu ole kuka nukkunut vähiten mutta kun aiheeseen päästiin niin huonosti nukun minäkin nykysin.Eipä sillekään mitään voi.Mä en ole nukkunut hyvin moneen vuoteen. Mutta nyt vätystää entistä enemmän. Johtunee myöhään valvomisesta.
Ei oo kilpailu.Ei tää mikään kilpailu ole kuka nukkunut vähiten mutta kun aiheeseen päästiin niin huonosti nukun minäkin nykysin.Eipä sillekään mitään voi.