Miks ei voi muka sydäntä antaa? Sehän on vallan hyvä pano jos oikein itku pääsee kun homma on ohi.tuohon ei voi antaa yläpeukkua, eikä sydäntäkään alapeukkukaan ei käy kun on niin hyvä...eikä nauruhymiö koska ei tuo naurata
Miks ei voi muka sydäntä antaa? Sehän on vallan hyvä pano jos oikein itku pääsee kun homma on ohi.tuohon ei voi antaa yläpeukkua, eikä sydäntäkään alapeukkukaan ei käy kun on niin hyvä...eikä nauruhymiö koska ei tuo naurata
Yö on taidokas ja stnan hyvä bändi.Haukun tasapuolisesti kaikkien soittamaa huonoa (paskaa) musiikkia.
Ei tääkään niin helmi ole mutta on joku veto kuiten. Eikä tartte kenenkään tykätä, mulle riittää että itse tykkään.
Saa toki tykätä
...ja nyt viimeaikoina on tullut sitten tehtya melkoisen isoja liikkeita erottamisten muodossa vahemman miehekkaaseen ja reilunrehtiin tyyliin. Harmi sinansa...mutta mikas mina oon sanomaan ...Yö on taidokas ja stnan hyvä bändi.
Mut kun Lindholmille myönnettiin iskelmä- Finlandia, niin sen jälkeen tuo on luullut osaavansa laulaa.
Kauheeta. Oikeesti.
Nokun mä olen niin siveellinen etten halua että kukkaa käsittäis mun sydämiä väärinMiks ei voi muka sydäntä antaa? Sehän on vallan hyvä pano jos oikein itku pääsee kun homma on ohi.
Nokun mä olen niin siveellinen etten halua että kukkaa käsittäis mun sydämiä väärin
*napsauttaa lantion kiinni lantiota ja antaa vain musiikin ja fiiliksen vieda*Vetäsee Hyhmiksen lattialle niin että pöwwö vaan heilahtaa. *alkaa viiä keinutellen ja pyöräyttelee*
*napsauttaa lantion kiinni lantiota ja antaa vain musiikin ja fiiliksen vieda*
..love ya all ...ootte te kaikki kylla yksia murusia ..ei teista eroon paase niin millaan...tosin en etes haluukaan
Ei Olli osaakkaan laulaa.Yö on taidokas ja stnan hyvä bändi.
Mut kun Lindholmille myönnettiin iskelmä- Finlandia, niin sen jälkeen tuo on luullut osaavansa laulaa.
Kauheeta. Oikeesti.
..love ya all ...ootte te kaikki kylla yksia murusia ..ei teista eroon paase niin millaan...tosin en etes haluukaan
...sanoin jo ...tuituisaisai Majuri
Miksi tuolla koiralla on häntä pystyssä kuin kissalla?
Hitto kun en viitti muokata ku veät taas mukamas herneen nenäänMiksi tuolla koiralla on häntä pystyssä kuin kissalla?
Silmiin kun kattoo niin ei tunne olevan uhattuna eli siis joku vetää häntää ylös saadakseen hyvän kuvan. Paheksun kaikilla mahdollisilla tavoilla!