pitääkö tänne laittaa joulutähtikuvatPissit tulee housuun!!!! *juoksee veskiin haarakiilastaan piellen*
mistähän amarylliksestä tässä ny oikeen puhutaanamaryllishan on todella näyttävä ja kaunis, seisoo niin ryhdikkäästi ja pistää silmään aina ohi kulkiessa...eikä tuoksussakaan ole mitään moittimista
Töröttääkö pöydässä amarylliskin..tulee muuten melkosen erilainen joulu ...nainkohan sita pystyy olemaan joulupoydassakaan repeilematta ...
nairoun niin veet silmissä että viis kertaa rämpytin vagingossa sydäntä kunnes löysin sen keltasen pallon
Joo mutta toi siis ei tosiaankaan tarkoittanut (vai tarkoittiko? mistäs tiedän, nyt on jerpantai? vanhaa vitsia jossa poika sanoi tytölle, että ajattelen vain parastasi. Ja tyttö vastasi, että ajattele vaan mutta sitä et saa....tama totta, taltakin iankaikkiselta ameebalta
ahaahahahahaha siis mitä sää kirjotat oikein???nairoun niin veet silmissä että viis kertaa rämpytin vagingossa sydäntä kunnes löysin sen keltasen pallon
anteeks kaikille, nyt tipuin pahasti
Jos luoja armahtaa niin ei eika kylla tulilatvakaan ...mutta kun nuin sanon niin siina keekuloi pian koko kolminaisuus joulutahdenkin keraTöröttääkö pöydässä amarylliskin
hyvä jos hyasinttiTöröttääkö pöksyissä amarylliskin
sen kerran kun mä en pervoile niin jo pittää sitäkii viattomuutta epäillämistähän amarylliksestä tässä ny oikeen puhutaan
sun kohdallas epäily on aina perusteltuasen kerran kun mä en pervoile niin jo pittää sitäkii viattomuutta epäillä
ei nyt kaikkia pituuksia tarvii hei meillekään kertoahyvä jos prinssinnakki
No olihan se hienosti nupulla, vois muut vaan kuvitella miltä se näyttää täydessä loistossaan.pitääkö tänne laittaa joulutähtikuvat
ai, mää luulin että ei oo olemassa tmi:tä theketjussaei nyt kaikkia pituuksia tarvii hei meillekään kertoa
Onhan se amaryllis hieno täydessä loistossaan, mulla oli sellanen olkkarissa muutama joulu sitten ja niin kauniisti ja uljaana pystyssä kasvoi ja just aatoksi aukesi täyteen kukkaloistoon!No olihan se hienosti nupulla, vois muut vaan kuvitella miltä se näyttää täydessä loistossaan.
Täydessä mitassa upeaOnhan se amaryllis hieno täydessä loistossaan, mulla oli sellanen olkkarissa muutama joulu sitten ja niin kauniisti ja uljaana pystyssä kasvoi ja just aatoksi aukesi täyteen kukkaloistoon!