ohhoh
40 vuotiaana taas ihmettelen et isä on niin vitun jääräpää et lekuriin ei voi mennä.15- vuotiaana ihmettelin, että miten hölmö isäni voikaan olla?
25- vuotiaana ihmettelin miten paljon isäni onkaan viisastunut kymmenessä vuodessa?
(Mark Twain)
..ooo...no kato - oisko mies...40 vuotiaana taas ihmettelen et isä on niin vitun jääräpää et lekuriin ei voi mennä.
Niin, kun on napakka kaskyttaja niin silloin tapahtuukin jotainon. mut määkin kävin lekuris äsköittäin kun pipi olin. yleensä en mene.
saikunkin pidin vaikken yleensä pidäkään.
käskyt tulivat korkealta
vähän muokkasinTissih
niin teenkin huomenna. meil on viel monta uistelukesää viettämättäNiin, kun on napakka kaskyttaja niin silloin tapahtuukin jotain
Isallas ei ilmeisesti viela ollut tarpeeksi napakkaa...karraa se lekurille
Lentoon lähössä?
...ihan kohta, ihan kohta !!
Oi! Oisinkin! Tai osaisinkin!Lentoon lähössä?
Hei mä hiffasin vasta nyt että tossa lukee kupu ravittu Mietin koko ajan, että mikäs uus kirosana se toikin nyt sittenHupsistakeikkaa, kupuravittu .
..raffisen lanseeraama ihuna ilmaisu sille etta masunen on nyt onnessaanHei mä hiffasin vasta nyt että tossa lukee kupu ravittu Mietin koko ajan, että mikäs uus kirosana se toikin nyt sitten
kupura vittu liittyy myös olennaisella tavalla lissun ihannoimaan kamelinvarpaaseenHei mä hiffasin vasta nyt että tossa lukee kupura vittu Mietin koko ajan, että mikäs uus ruokalaji se toikin nyt sitten
Jee onks meikä onnistunu jättämään sanonnan elämään!..raffisen lanseeraama ihuna ilmaisu sille etta masunen on nyt onnessaan
Ja hei, vahinkoja sattuu tassa keittiossa! 3/3 soi lautasensa tyhjiksi
Mitä oot fileistä tekemässä? Ja minkä elukan fileitä?tänään olut saa toimia ravinnontuojana. huomenna savuhovin tuskamakkarasta soppaa.
lauhat kelit uhkaa takapihalla mun joulufileitä
pettymykseksesi on sanottava että kupuravittu on iänvanha sananpoukaus mutta on mahdollista että ketjuun se on hipsinyt savanniltaJee onks meikä onnistunu jättämään sanonnan elämään!
possua. sisäfile semmosenaan ja ulkofile kylkeen käärittynä. miedossa lämmössä savustellaan. mausteena suolaMitä oot fileistä tekemässä? Ja minkä elukan fileitä?
ei aina voi olla terveellistä, pitää joskus saada hyvääkiIltaa huono äiti ilmoittautuu. Eilen meni Ikean lihapullat, tänään Hesen hamppari
Lapsi on nauttinut.