Sitä minäkin toivon...eikä mulla olis kuin 1 toivomus ja jos sen saisin, en kyllä pyytäis mitään lisää pitkiin aikoihinTulispa pukki käymään.
Sitä minäkin toivon...eikä mulla olis kuin 1 toivomus ja jos sen saisin, en kyllä pyytäis mitään lisää pitkiin aikoihinTulispa pukki käymään.
?Tulispa pukki käymään.
Sitä minäkin toivon...eikä mulla olis kuin jos saisin, en kyllä pyytäis mitään lisää pitkiin aikoihin
Mä pyytäisin lisää.Sitä minäkin toivon...eikä mulla olis kuin 1 toivomus ja jos sen saisin, en kyllä pyytäis mitään lisää pitkiin aikoihin
..saa luvan tulla sun tyko viimeisena, silla sen jalkeen kun oot pukin syliin paassyt istumaan, niin ei pukilla ole muitten tyko enaa mitaan intressejaTulispa pukki käymään.
No sa oot kylla ollut kiitettavan perwo..kilttina ja silleen etta ihan varmasti toteuttaa toiveesi, joten noy voriisSitä minäkin toivon...eikä mulla olis kuin 1 toivomus ja jos sen saisin, en kyllä pyytäis mitään lisää pitkiin aikoihin
juuei, pukki ei boobilasta selviä eteenpäin ennen uuttavuotta..saa luvan tulla sun tyko viimeisena, silla sen jalkeen kun oot pukin syliin paassyt istumaan, niin ei pukilla ole muitten tyko enaa mitaan intresseja
..saa luvan tulla sun tyko viimeisena, silla sen jalkeen kun oot pukin syliin paassyt istumaan, niin ei pukilla ole muitten tyko enaa mitaan intresseja
Hyva jos silloinkaan..ja se pukkaa heti hyvin ansaittua kesalomaajuuei, pukki ei boobilasta selviä eteenpäin ennen uuttavuotta
Tulispa vuohipukki käymään.
Ei niin mitn lisattavaa saati epailtavaaMä imasen loputkin voimat.
Ketkäs lähtis huomenna ottamaan vähä kaljaa?
Yhtä pieni ja söpö.Sun edellinenkin "kaljareissu" tallentui kameraan
awwwww miten söpö koipeliiniSun edellinenkin "kaljareissu" tallentui kameraan
Ja kaatunu maalipurkkiin.Sun edellinenkin "kaljareissu" tallentui kameraan
Mä en avaa kaikille. Tietylle vaan.
Sama fiilis. ÖitäEi jaksa valvoa, öitä j