Vain jos sinä läväytät ensiks siihen tiskiin omat kiveskassit!Kiitokseksi saat läjäyttää tissit tiskille
Vain jos sinä läväytät ensiks siihen tiskiin omat kiveskassit!Kiitokseksi saat läjäyttää tissit tiskille
Kyllä, tulee sellanen hellyys molempia ärisijöitä kohtaanOnhan se naurettavaa lukea noita teijjän kukkojen uhoomisia, mutta on se melko hellyyttävää nähä ku tuollee sovitta - aaws.
Vain jos sinä läväytät ensiks siihen tiskiin omat kiveskassit!
Kyllä vain. *tapittaa Ellua silmät pyöreenä*Kyllä, tulee sellanen hellyys molempia ärisijöitä kohtaan
Saisit olla.mää en ainaskaa oo ollu enää vuosiin hellyyden kipeä
ei kannata enää näillä kympeilläSaisit olla.
Elähän höpöjä puhumää en ainaskaa oo ollu enää vuosiin hellyyden kipeä
Mä oon ois ihana kääriytyä toisen syliin lusikka asentoon yöks nukkumaanmää en ainaskaa oo ollu enää vuosiin hellyyden kipeä
Tuitui sinä Voitais rehvailla tässä joku kerta, mul alkaa kuukauden joululomaNää taudit totta tosiaan yrittää ottaa nirrin ihmispolosta. Järkyttävän sitkeetä limaa meinaa olla röörit täynnänsä . Saisi jo kohta Ventolinea hönkiä. No, kuume on jo huis pois. Ja posiitivista, että Jouluun on vielä aikaa, joten ei hätiä mitiä. Kaikki ehditään hyvin touhuta valmiiksi .
Mie vetelen kyllä notskissa kärtsättyä HK:n blöötä hyvällä ruokahalulla . Joten ota boobis toinenkin keissi sitä ööliä matkaan . Mie pistän pullataikinan kohoamaan. Jälkiruoaksi sitten kunnon kahveet ja tikkupullat. Ei huono .
.....uskoiskohanmää en ainaskaa oo ollu enää vuosiin hellyyden kipeä
Höpsis, hyvältä hellittely tuntuu. Kun vaan saa ensin sut sellaiseen paikkaan, että et pääse karkuun! Sitten vaan polvelle istumaan ja kietoo kädet ukon ympärille ja silittelee selkää ja tukkaa.ei kannata enää näillä kympeillä
Tuitui . Paranehan pikaiseen sielläkin. Kuukauden loma . Mihin asti se siis kestää?Tuitui sinä Voitais rehvailla tässä joku kerta, mul alkaa kuukauden joululoma
Sullon nyt jotain mielessä mitä mun kuumeiset aivot ei heti hiffaa, mutta painaudu sä kaiken varalta toiselta puolen niitä vasten niin mä painaudun toiselta puolelta *painautuu ja tekee pojista tofumakkarat*Kyllä vain. *tapittaa Ellua silmät pyöreenä*
ei halu halaamalla lähreHöpsis, hyvältä hellittely tuntuu. Kun vaan saa ensin sut sellaiseen paikkaan, että et pääse karkuun! Sitten vaan polvelle istumaan ja kietoo kädet ukon ympärille ja silittelee selkää ja tukkaa.
Eikä nuoleminen elätä.ei halu halaamalla lähre
sanoo pohjalaaset
Kävitkö lurkkii mun puhelinta.....uskoiskohan
..toimii toisteki pain
Vetiköhän tuppervaaralla homosoffasta ohi.