Tilipitappi tippi tappi ja Ruutiksen tappi.Röllipeikko
Tilipitappi tippi tappi ja Ruutiksen tappi.Röllipeikko
Pitäähän sitä jouluna jakaa & antaaJouluhan on antamisen suurjuhlaa
mulla mkn tappi ooTilipitappi tippi tappi ja Ruutiksen tappi.
juuei, niihin ei auta sotkeentuaMun puhelin räpättää, suljin sen. Ei jaksa tätilöiden riitoja just nyt, yrittävät sotkea mutki mukaan.
Mun suuhun laitetaan sanoja, joita en ole sanonut. Pitäiskö julmistua ja alkaa riitelemään? Äh, antaa olla.juuei, niihin ei auta sotkeentua
Tilipitappi tippi tappi ja Ruutiksen tappi.
Ruutiksella on tappi aahhhahhaahhaa *saa poskiin krampin nauramisesta*mulla mkn tappi oo
No mistä se tappivanukas sitten tulee.mulla mkn tappi oo
pitäs harjotella enempi ettei posket väsy heti ku saa vähä isompaaRuutiksella on hirveen iso tappi aahhhahhaahhaa *saa poskiin krampin suihinotossa*
Nyt repes!!!No mistä se tappivanukas sitten tulee.
pitäs harjotella enempi ettei posket väsy heti ku saa vähä isompaa
TapistaNo mistä se tappivanukas sitten tulee.
Laitatko meille kuvaa ?mää teille pervåille kohta tappivanukkaat näytän
Meinasitko taas kuorruttaa naamas?mää teille pervåille kohta tappivanukkaat näytän
Hävytön! Mutta silti vanhasta tottumuksesta:mää teille pervåille kohta tappivanukkaat näytän
Noi sopiikin mainiosti vanhemmille miehille kun heillähän pallit roikkuu jonkin verran, eivät jää siihen nivusiin hiostamaan vaan saavat vapaasti heilua sielä polvien kohalla.No miksi pidät? Osta sellaset pussittavathousut...ootas etin sulle malin
Tollaset jalassa kuule hurmaat kaikki kyläraitin mummot ja mammat eivätkä raavi kasseja eivät meetwurstia
ei viittis ottaa banniaLaitatko meille kuvaa ?
Kuva olis kyllä kiva.Laitatko meille kuvaa ?
Laita sille tonttulakki päähän ni menee ihan pulleaposkisesta tontusta!ei viittis ottaa bannia
Ei hätää, tääl on kuule piirakka kosteena nyt.No nyt pilattiin vanukaskin,ensin meni pipari ja torttu ja nyt vanukas
Kyllä ne sinun "tappivanukkaat" tiijetään..mää teille pervåille kohta tappivanukkaat näytän
Kuivaa se herrantähren!Ei hätää, tääl on kuule piirakka kosteena nyt.