Pakko mennä nukkuu. Aikainen herätys. öitä
Pakko mennä nukkuu. Aikainen herätys. öitä
Hyvää yötä ja kauniita unia kuitenkin sinnePakko mennä nukkuu. Aikainen herätys. öitä
..ei taija ennaa kylla tepsia moinen pullo..pitas vissiin olla semmonen syvakooma- tila paallansa...Se on huomenna haettava rommi-pullo taudin nujertamiseksi.
On.tavallista ja monia eri makuja.Ei haittaa. Kai sulla on teetä?
antaa kiehua 5min niin olis tohtinu pikku mukit hörppiäKyllä sitä ny lesotaan siellä - nii.
Viime kerralla ku oli mahollista keitellä nokipannukahveet. Käytiin aiheuttamassa pahennusta luukin ulkolualueella aseet käjessä ja kyllä me ammuttiinki, ni mitä meiltä puutu! NO HIIVATIN VESI!
Kaikki muut tarpeet, kihvelit ja kahvelit oli mukana, tein siellä ruokaa ja hiton ison salaatin äijjille, mutta me ei vaan muistettu ottaa yhtään vettä mukaan. Olihan se lampives siinä ihan kirkasta, mutta enpä lähteny siitä kahveita keittelemään.
Hattara unia ja tuhmia kuvia munkkipeipe.Pakko mennä nukkuu. Aikainen herätys. öitä
enkä mie vastataHöh mie enää uskalla mitään kysyä
Ei oo.mulle riittää kunhan on piparia
narraat, mää tiiän että sulla on semmotti piukka pipariEi oo.
Ynnnnhh...mmmmhhh...tuntuu niin hyvältä...jooohh...just noin...Ihanaa....Kylläkyllä maksaa maksaa...oiiiiiihh....ahhhhhmmmhhh...Oihhhhhh....mhhhhh...uuuuuhhh.....aaaahhhh! Kyllä - kyllä
Meil oli yks nirso mukana - jäi kaikki ilman kahveeta.antaa kiehua 5min niin olis tohtinu pikku mukit hörppiä
Emmä käytä maksullisii.Ynnnnhh...mmmmhhh...tuntuu niin hyvältä...jooohh...just noin...Ihanaa....Kylläkyllä maksaa maksaa...oiiiiiihh....ahhhhhmmmhhh...
oon määki ottanu kahviveet vaikka mikä näkösistä vesistä eikä oo käyny kuinkaanMeil oli yks nirso mukana - jäi kaikki ilman kahveeta.
Ja se nirso en oo mä. Mähän nyt oon juonu sitä lampivettä monia vuosia ku skidistä asti oon siinä käyny räpiköimässä.
PuspusHyvää yötä ja kauniita unia kuitenkin sinne
et kai ku sull ei oo fyrkkaaEmmä käytä maksullisii.
Vihdoinkin järjen ääntä!!!!!!! Muut täällä vetää jotaki tuoremehuja, eivätkä tajua juua kunnon totia mikä oikeasti auttaa!Se on huomenna haettava rommi-pullo taudin nujertamiseksi.
Uskalla vaan, Ruutis äksyää nyt vähän kaikille..mokoma röllipeikkoHöh mie enää uskalla mitään kysyä
Auts, nyt sattu.et kai ku sull ei oo fyrkkaa
Mitäpä tuosta muruPuspus
Mä töksäyttelen välillä.
Totta munassa uskallat!Höh mie enää uskalla mitään kysyä
narraat, mää tiiän että sulla on semmotti piukka pipari
no oonko muka joskus ollu hyväntuulinen? jos pitää 24/7 sarkahousuja kommandona niin kuule pysyy naama helposti peruslukemillaUskalla vaan, Ruutis äksyää nyt vähän kaikille..mokoma röllipeikko
sekä myöskin kiveskasseissaTotta munassa uskallat!
Mä haen Baileys perjantaipullon.Se on huomenna haettava rommi-pullo taudin nujertamiseksi.