Jooh niin on. Tissipanssarit ja pyllyvyö puuttuu vielläNii just...viattomuus menneen talven lumia ja neitsyyskin menetetty *suojelee viattomuuttaan siveysvyöllä*
Ovat hävyttömiks herenneet
nynnatNo just joo ...painotus sanalle melkein ..mutta nynnathan ne niitä perwopirkkoja vasta onkin*ufopääkkönen*!
Jopa niin kovin että jokapäivä joutuvat jollottelemaan ave marioitaan juurikin hämärtyvän illan aikana mieleen tulevien puutoksien takia...
Awww,uudestisyntynyt viattomuusMä oon löytäny viattomuuteni uudelleen,näihin verrattuna oon ihan siveyden sipuli nykysin
mikä on tissipanssari?Jooh niin on. Tissipanssarit ja pyllyvyö puuttuu viellä
rintsikat?mikä on tissipanssari?
Mie katoin että nännitnynnat
Pitäis kai kehitellä sellaiset,suojaamaan tisujamikä on tissipanssari?
ai, kutsutaanks niitä sellasellakin nimellä? emmä vaan tiennyrintsikat?
emmäätiä, se oli mun arvausai, kutsutaanks niitä sellasellakin nimellä? emmä vaan tienny
Mitähämmää tekisin?Nii just...viattomuus menneen talven lumia ja neitsyyskin menetetty *suojelee viattomuuttaan siveysvyöllä*
Ovat hävyttömiks herenneet
Toi on mullekin outo???mikä on tissipanssari?
..no nih, yks siella kikattaa ittensa ihan tarviolle kun ite hadintuskin edes uskalsin moista sanaa menna kirjottamaan(sen takia se vaarin menikin kun sormenpaat taalla tutisivat)...mie punastelen ja nolopolottelen taalla sunkin puolesta, senkin ylenpalttisen havyton hupakko!nynnat
Tarkoittiko kuitenkin jotain tämmöistä?mikä on tissipanssari?
*ufopaakkonen*Mie katoin että nännit
mut mikä panssari toi muka on kun nuo hinkithän näkhyy melkhein kokhonaan tossa?Tarkoittiko kuitenkin jotain tämmöistä?
Panssarimiehistön mustasta suikasta ja mustasta uniformusta aattelinmut mikä panssari toi muka on kun nuo hinkithän näkhyy melkhein kokhonaan tossa?
Mä olen ollut kiltti että mua ei piiskata.Piiskaa teille
Oon mie tässä*ufopaakkonen*
....
...siekin siina...
...kun miten musta tuntuu etta...siveysvyo nyt vois jotenkin suojella, paha menna sanomaan, taitaa riippua kylla niin siita mahdollisesta aukasijasta...mutta eikos kaikilla naisilla nyt oo ihan omasta takaa tissipanssarit tykittamassa mutta etta viela pyllyvyokin*ufopaakkonen*...toi menee jo niin extremen puolelle etta...mattahiaJooh niin on. Tissipanssarit ja pyllyvyö puuttuu viellä
Sua hoidetaan taikasauvallaMä olen ollut kiltti että mua ei piiskata.