mutku sillon mun tekee mieli tosi tosi tosi....tosi paljon!!!No juu,kuumeesa ei ehkä
mutku sillon mun tekee mieli tosi tosi tosi....tosi paljon!!!No juu,kuumeesa ei ehkä
jaa'a kumpi onkaan sit huonompi,panetus kipeenä vai huonompi olo kipeenä panon jälkeenmutku sillon mun tekee mieli tosi tosi tosi....tosi paljon!!!
eihän sitä panna tarviijaa'a kumpi onkaan sit huonompi,panetus kipeenä vai huonompi olo panon jälkeen
Totta,voihan sitä muutenkin tulla &tulla ja tullaeihän sitä panna tarvii
soriiiiii lupaan että nyt teen parannuksen enkä enää pervoile lainkaan...lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, jos sanani syön niin mörököllit minut syököön!minäkin kävisin tääl paljon enemmän jos keskustelu olisi asiallista. mut ei, ain pervoillaan. siveellinen ihminen ei jaksa katsoa moista.
Joopajoo!!!!!minäkin kävisin tääl paljon enemmän jos keskustelu olisi asiallista. mut ei, ain pervoillaan. siveellinen ihminen ei jaksa katsoa moista.
Eli poika vaan kiusi minuu? Joulukin tulossa ja kaikkee *mutiseejupisee*Joopajoo!!!!!
*tuhmeliini*
Elluseni, et nyt oo ihan kartalla.Eli poika vaan kiusi minuu? Joulukin tulossa ja kaikkee *mutiseejupisee*
kyl pukki seuraa palstaakin. te ette kyl lahjoja saa. mää saan ainakin juhlamokkapaketinEli poika vaan kiusi minuu? Joulukin tulossa ja kaikkee *mutiseejupisee*
Mua saa rangasta, säkin saatElluseni, et nyt oo ihan kartalla.
Me kiusitaan ja ollaan tuhmia - reksi rankaisee.
Mut onko se pukki vai ''pukki'' joka tätä palstaa seuraa? ja toi ei ollu multa pervoilua, se oli vaan viaton kysymys!!!!kyl pukki seuraa palstaakin. te ette kyl lahjoja saa. mää saan ainakin juhlamokkapaketin
Mullakin olis sulle yks paketti tai no ei se varsinaisesti sulle ole....tuolla se on kaapissa edelleen.kyl pukki seuraa palstaakin. te ette kyl lahjoja saa. mää saan ainakin juhlamokkapaketin
kaikki aika vaan taitaa mennä yhteen ongelmaoppilaaseen.Elluseni, et nyt oo ihan kartalla.
Me kiusitaan ja ollaan tuhmia - reksi rankaisee.
haukulle taitaa olla. tullaan hakeen kun ollaan kulmillaMullakin olis sulle yks paketti tai no ei se varsinaisesti sulle ole....tuolla se on kaapissa edelleen.
Niin onhan se Majuri aika ongelma välillä, onneks me Lispetin kanssa tasapainotetaan tätä palstan moraaliakaikki aika vaan taitaa mennä yhteen ongelmaoppilaaseen.
..heii..pssst..nyt ei ole aprillipäivä tulossa..soriiiiii lupaan että nyt teen parannuksen enkä enää pervoile lainkaan...lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, jos sanani syön niin mörököllit minut syököön!
Ei suinkaan, mähän olen melkein yhtä puhtoinen kuin nunnat..heii..pssst..nyt ei ole aprillipäivä tulossa..
..ettei vaan ois tullu luvatuksi ihan snadisti liikoja...senkin perwopirkko
saahan tuon postiinki nii ei sen takii lähtee jumalan selän taa ku harvemmin se tie tännepäin taitaa olla.haukulle taitaa olla. tullaan hakeen kun ollaan kulmilla
Me viattomat lähes neitsyet ,täällä noiden perwojen joukossa pian on viattomuus turmeltuEi suinkaan, mähän olen melkein yhtä puhtoinen kuin nunnat
Nii just...viattomuus menneen talven lumia ja neitsyyskin menetetty *suojelee viattomuuttaan siveysvyöllä*Me viattomat lähes neitsyet ,täällä noiden perwojen joukossa pian on viattomuus turmeltu
Mä oon löytäny viattomuuteni uudelleen,näihin verrattuna oon ihan siveyden sipuli nykysinMe viattomat lähes neitsyet ,täällä noiden perwojen joukossa pian on viattomuus turmeltu
No just joo ...painotus sanalle melkein ..mutta nynnathan ne niitä perwopirkkoja vasta onkin*ufopääkkönen*!Ei suinkaan, mähän olen melkein yhtä puhtoinen kuin nunnat