The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä tässä pärjätään, jos olo ei huonone enää tästä. Töistä ei voi olla pois, yksi vuoden kiireisin aika menossa.
Se oli ex- rouvakullan opiskelukaveri joka halusi hautausmaan puutarhuriksi. Sielläkin joulu on melko kiireistä aikaa.
Törmätessään rekkaan han pääsi hautausmaalle mutta nurmikon väärälle puolelle. Kiireet loppuivat siihen.

Näin joulun alla pikkuoravien lisäksi vois laittaa vaikka "Kun joulupukki suukon sai" tai "Joulupukki matkaan jo käy".
Ne on niitä tekstejä joista Saukki muistetaan.

Hän pyöris haudassaan jos sais tietää, että joku etsiessään "pikkuoravia" törmää asiattomuuksiin.
Olin ihan kauhuissani - tuon tosiaan antoi.:confused:

Lämpimät muistot on Saukin tarinoista. Maalla kuunneltiin serkun kanssa pikkuoravia vanhalla ratiolla kun olin iiiihan napero.:love:

Kuin myös, muutenkin olo alkaa olemaan vähän tällanen
iltaa kohti mentäessä alkanut yskittämään ja niiskuttamaan vaan enempi ja enempi.
No sita eukonlepytyshunajaa hankkimaan, hopoti hop! Ja sita lamminta juotavaa, mihin tulee tuoretta inkivaaria, sitruunaa ja kurkumaa - ja saa sinnekin laittaa sita hunajaa :)

...mutta koeta olla sillai varovasti nessumannekiinina, ettet pahoita pian Petteri Punakuonon mielta:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Kais
Mä haaveilen että pääsisin katsomaan vanhoja joululehvoja.:love:
Saiturin joulua ja ihmeellistä elämää ja niin monia monia muita.

Ei ole kovin isoja toiveita, mutta sitäkin tärkeämpiä minullle!:love::love:

Sitten kun tuo toteutuu niin meinaan syödä samalla jouluherkkuja ja toivon, että täällä olisi hiljaista sen pari kolme tuntia.:D:ROFLMAO:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä