Hieno juttu,että.suoli toimiiKävin paskomassa
Hieno juttu,että.suoli toimiiKävin paskomassa
loistava valinta varhaiskasvatukseenYritin etsiä juutuupista Nestoria ja Elmeriä.(muistatteko ne söpöt pikkuoravat?) Ni mitä se juutuuppi mulle syöttikään.
Tätä ei kyllä kehtaa lapsille soittaa.
onks noi pikkupenikset nyt sitten korvanneet pikkuoravat vai?Yritin etsiä juutuupista Nestoria ja Elmeriä.(muistatteko ne söpöt pikkuoravat?) Ni mitä se juutuuppi mulle syöttikään.
Tätä ei kyllä kehtaa lapsille soittaa.
Jos hakee Saukkia (kuoli pari vuotta sitten) ja pikkuoravia niin tuubin ei tosiaankaan pitäis syöttää mitään asiattomuuksia.Yritin etsiä juutuupista Nestoria ja Elmeriä.(muistatteko ne söpöt pikkuoravat?) Ni mitä se juutuuppi mulle syöttikään.
Täällä huono äiti kiikutti lapsen päiväksi tarhaan ja tuli ite kotiin nukkumaan.Iltaa, huono äiti ilmoittautuu. Olo on ihan joten mies lähti yksin lapsen kanssa ltamenoon. Minä kierähdin sohvalle nukkumaan ja just heräsin.
Luojan kiitos, että on tarha.Täällä huono äiti kiikutti lapsen päiväksi tarhaan ja tuli ite kotiin nukkumaan.
High fivet*lapsasee lennosta* - I so feel for you sister*halaaruttaan*..Iltaa, huono äiti ilmoittautuu. Olo on ihan joten mies lähti yksin lapsen kanssa ltamenoon. Minä kierähdin sohvalle nukkumaan ja just heräsin.
Ihan vapaasti.PAHEKSUN
..taalla mitaan tommosta taloa ole ..ihmisten ilmoilla isossa kaupungissa jossain pain vois ollakin, jos oikein osaan eksya paikalleValintaladosta. En oo kokeillu, mutta näytti ihan passelilta ja siinä oikee lukee erikseen että on hyvä ottaa sitä lunssassa ollessa.
Pitanee kayda joskus paan kanssa tsekkaamassa loytyisko sitten ihan paikallisesta ...sikali mikali sitten oikeesti satun muistamaankaan tuota asiaaMää ostin muistaakseni k-kaupasta....
Sää et paheksu yhtää mittää niin kauan kun sulla on toi paskova tonttu avatarena tossaPAHEKSUN
Kyllä tässä pärjätään, jos olo ei huonone enää tästä. Töistä ei voi olla pois, yksi vuoden kiireisin aika menossa.High fivet*lapsasee lennosta* - I so feel for you sister*halaaruttaan*..
Taalla ilmottautuu toinen pjaisko. Joulupukilta en ainoastaan toivo sita massiivista risukasaa, mika tulee enempi kuin tarpeeseen tahan berberiin, niin yleison pyynnosta toivon myos aivokapasiteettia ja menolippua Pohjoisnavalle jumalaselan jaalohkareen taakse.
- sujuu !
Uhmasin sitten urakalla tata marwellous-fabulous- paivaani ahraamalla lieden aaressa keittiossa...ihan vahingossa kylla sitten tuli tehtya todella hyvia kasvispihveja...
..ela nyt kehtaa, kun en oo etes viela ehtinyt aloittakaan...PAHEKSUN
Näin joulun alla pikkuoravien lisäksi vois laittaa vaikka "Kun joulupukki suukon sai" tai "Joulupukki matkaan jo käy".
Oi hiisi, sie meinaat tautiin kaatua siella, voi hush puish mannosh mokomat basillicuckset*huitoo ilmaa tehokkaasti ja pyorittelee silmia vinhasti - oon saanut siihen todella asiantuntijoitten opetusta *Kyllä tässä pärjätään, jos olo ei huonone enää tästä. Töistä ei voi olla pois, yksi vuoden kiireisin aika menossa.
Mikä tonttu?Sää et paheksu yhtää mittää niin kauan kun sulla on toi paskova tonttu avatarena tossa
Mie katoin ensin,että siinä on possu majurin avattarenaSää et paheksu yhtää mittää niin kauan kun sulla on toi paskova tonttu avatarena tossa