smetanaaSiihen vielä suolakurkut ja smetanat kylkeen - voi video, namnamnam!
smetanaaSiihen vielä suolakurkut ja smetanat kylkeen - voi video, namnamnam!
Sun haatyy kysyä lispetiltä, se sitä mulle eilen kiikutti iha pyytämäti..mista tommosta eukonlepytyshunajaa saa? Ei ollut ainakaan moista talla kylalla, just toissapaivana kavin uudistamassa hunajavarastoni.
Jaa, pitaskohan kurvata sen verta kauppaan etta kayn hankkimassa tuoretta inkivaaria kuumaa juotavaa varten ja joulupostimerkkeja.
Jos oisit joku muu (esim @epek ) saisit alapiukun...lumeen ei kakata, mutt eihän sulle sellasta voi antaa..hanipöölle
Eikös se kakkaa lumella -biisi antanu jo viitteitä tästä.Lumeen vai?
Ilmeisesti se oli joo vihjeeks tarkoitettuEikös se kakkaa lumella -biisi antanu jo viitteitä tästä.
Huono mummi ehkä, mutta veikkaan et vaimomatskuprosentit hipoo kuitenkin sadan paremmalla puolella.Sen lisäksi mä oon ihan surkea mummi. Kiellä ny vakavalla naamalla kun toinen vastaa iloisella kikatuksella kuola leualla
Jep. Vuoden vaimo, joskus jopa kahdenHuono mummi ehkä, mutta veikkaan et vaimomatskuprosentit hipoo kuitenkin sadan paremmalla puolella.
I knew it. Kaksinaismoralismia ja epätasa-arvoistamista parhaillaanJep. Vuoden vaimo, joskus jopa kahden
Sitäpaitsi jos ukkokulta köllöttää lattialla kuola leualla paska housussa ja yrittää jyrsiä kynnystä, mua saattaa vähemmän naurattaa
ai niin jouluradio, mä olin vallan unohtanut koko sivun tänä vuonna..onneks sä kuuntelet sitä niin muistutittuolta niitä joululauluja jos ei muualta löydy.
http://www.jouluradio.fi/
nestemäisiä, on ainaki helpompi oksentaa.Mul ois kauhee nälkä ja kroppa huutaa kaloreita, mutta kroppa huutaa myös, että olo on sen verran oksennusherkillä, ettei uskalla syyä mitään
kokeile jotain keittoruokaa..eiks kanakeitto pitäis olla terveellistä?Mul ois kauhee nälkä ja kroppa huutaa kaloreita, mutta kroppa huutaa myös, että olo on sen verran oksennusherkillä, ettei uskalla syyä mitään
Elena ei tätä sitten kai lukenut kun jo aamulla vinkattiin.Kuunnelkaaa jouluradiota,siellä soi 24/7.
kirahvi on kasvissyöjä.kokeile jotain keittoruokaa..eiks kanakeitto pitäis olla terveellistä?
Jotain kasvissosekeittoo vois ehkä väsätä iltapalaks. Kunhan kerään tästä ensin vähän voimia siihen.kokeile jotain keittoruokaa..eiks kanakeitto pitäis olla terveellistä?
ai jaa..sorikirahvi on kasvissyöjä.
Joo kokeile, jos ei muuta niin saat ainakin jotain lämmintä lientä kroppaas..ellet sitten syö keittoja puuroina ja haaleina/kylminä niinkuin eräs nimeltämainitsematon tuttavamme tekeeJotain kasvissosekeittoo vois ehkä väsätä iltapalaks. Kunhan kerään tästä ensin vähän voimia siihen.
Pitsi on niitä naisia joita vois kutsua nimellä "hyvä tauti". Kun semmoinen tarttuu niin oireet vaan pitää kestää, mutta parantua ei tahdo.Huono mummi ehkä, mutta veikkaan et vaimomatskuprosentit hipoo kuitenkin sadan paremmalla puolella.
En huomannut aamulla, soriElena ei tätä sitten kai lukenut kun jo aamulla vinkattiin.
Tota ei tarvitse edes muokata voidakseen lukea tuon kaksimielisesti.ai jaa..sori
Joo kokeile, jos ei muuta niin saat ainakin jotain lämmintä lientä kroppaas..
täh? Siis kasvislientä?Tota ei tarvitse edes muokata voidakseen lukea tuon kaksimielisesti.