The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mista tommosta eukonlepytyshunajaa saa? Ei ollut ainakaan moista talla kylalla, just toissapaivana kavin uudistamassa hunajavarastoni.

Jaa, pitaskohan kurvata sen verta kauppaan etta kayn hankkimassa tuoretta inkivaaria kuumaa juotavaa varten ja joulupostimerkkeja.
Sun haatyy kysyä lispetiltä, se sitä mulle eilen kiikutti iha pyytämäti :love::love::love::love:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Kävin pari päivää sitten kattomassa Eput-leffan ja sen jälkeen on spotifyssa kaikunut Eput.Kui helvetin taval mää oon voinu unohtaa vuosiksi nää nerokkaat sanoitukset??? Nimemomaan tuotanto ennen Valkoista Kuplaa, sen jälkeen alkoi itkuvirsikausi

Sen lisäksi mä oon ihan surkea mummi. Kiellä ny vakavalla naamalla kun toinen vastaa iloisella kikatuksella kuola leualla :cautious:

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Jep. Vuoden vaimo, joskus jopa kahden :whistle:

Sitäpaitsi jos ukkokulta köllöttää lattialla kuola leualla paska housussa ja yrittää jyrsiä kynnystä, mua saattaa vähemmän naurattaa :D
I knew it. Kaksinaismoralismia ja epätasa-arvoistamista parhaillaan :love:

Tosin kyl muaki nauratti joskus, ku puolikas oli pinniksessä nukkuessaan riisunu kakkavaipan ja hieroskellu sen sisällön pitkin seiniä. Ämpärin kakkayllätykset seinillä tupari-illan päätteeks vuonna 2010 puolestaan ei naurattanu yhtään.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kirahvi on kasvissyöjä. :D
ai jaa..sori:oops:

Jotain kasvissosekeittoo vois ehkä väsätä iltapalaks. Kunhan kerään tästä ensin vähän voimia siihen.
Joo kokeile, jos ei muuta niin saat ainakin jotain lämmintä lientä kroppaas..ellet sitten syö keittoja puuroina ja haaleina/kylminä niinkuin eräs nimeltämainitsematon tuttavamme tekee:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Kais
Yritin etsiä juutuupista Nestoria ja Elmeriä.(muistatteko ne söpöt pikkuoravat?) Ni mitä se juutuuppi mulle syöttikään.:eek::ROFLMAO:

Tätä ei kyllä kehtaa lapsille soittaa.:giggle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä