Aika perseestä revitty. Särkee päätä, lihaksia, niveliä ja hengittäminen käy kipiää. TK ei yllättäen vastannu puhelimeen mut jätin soittopyynnön.Millanen olo on? Moneksko sait legurin?
Voi siuu pöppänää, höh.Aika perseestä revitty. Särkee päätä, lihaksia, niveliä ja hengittäminen käy kipiää. TK ei yllättäen vastannu puhelimeen mut jätin soittopyynnön.
Esim. eutanasia tai kuukauden kooma ois iha jees.Voi siuu pöppänää, höh.
Toivotaan että ne keksii antaa jotaki hyvää troppia mistä ois apua!
mitä sä siellä teetVoi Ristus taas mikä ruuhka tääl Lahen tiel!
Veän tumppuun?mitä sä siellä teet
Munkin mielestä radiosta soitetaan nykyään vähemmän joulumusiikkia kuin ennen. Mistähän moinen mahtaa johtua?On se ny hitto ku ratiossa soi kaikemmaan kiki takostiinot eikä tietookaan joulumusasta.
Millä kanavalla ne sitä joulumusaa oikeen soittaa?
Voi Ristus taas mikä ruuhka tääl Lahen tiel!
Taaskohan joku himmeli on päättäny vetää poikittain jonkun rekan eteen - sellasen videoin muuten yks aamu.
Stanan islamistit yrittää pilata mun joulun!!!Munkin mielestä radiosta soitetaan nykyään vähemmän joulumusiikkia kuin ennen. Mistähän moinen mahtaa johtua?
joo ja eilen yks tuttu kertoi että joissain päiväkodeissa ei enää ole (suomessa) lainkaan sianliharuokiaStanan islamistit yrittää pilata mun joulun!!!
Ruottin koulussa ei enää syyä kaikemmaan verukkeilla possua. Joko luit?
Täytyyki muuten laittaa siihen mun ruottiketjuun tänään juttua siitä!
Turvallista lentoa.jos lähtis käymään snadissa
Voi hiivatti!!!!joo ja eilen yks tuttu kertoi että joissain päiväkodeissa ei enää ole (suomessa) lainkaan sianliharuokia
Valitsit väärän päivän tulla. Perjantai on parempi.jos lähtis käymään snadissa
kas kun ei sanonu että tule käymään jos satut kuolemaan.Tk:n setä sano, että ota kuumelääkettä ja lepää, ja jos pystyt hengittämään ilman et henkeä ahistaa mahottomasti niin ei oo mitään hätää. Soittele uudestaan jos kuume nousee lähemmäs 39.
Noin ne sanoo. Toivottavasti ei pahene. Paranemisia.Tk:n setä sano, että ota kuumelääkettä ja lepää, ja jos pystyt hengittämään ilman et henkeä ahistaa mahottomasti niin ei oo mitään hätää. Soittele uudestaan jos kuume nousee lähemmäs 39.
Nykyään on vaikea päästä lekurille. Tai hoitajalle. Täällä hoitaja kirjoittaa saikkua vaikka ei näe potilasta. Riittää kun soittaa sinne.kas kun ei sanonu että tule käymään jos satut kuolemaan.