The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mulla kuivuri
Oon kyllä viimeaikoina harkinnu kuivuria.
Mutku se kuluttaa niitä vaatteita niin kamalasti. Ja mulla kun on tapana heittää paijjat suoraan henkarille ni ne on helppo laittaa tangolle kaappiin.
Mutta olishan se silti aika kiva. Lakanat ja pyyhkeet ja jotkut vaatteet vois hyvinnii heittää sinne.

Ootko sää huomannu että vaatteet kuluis ja menis ryhdittömäks?

Mutku se kuluttaa niitä vaatteita niin kamalasti. Ja mulla kun on tapana heittää paijjat suoraan henkarille ni ne on helppo laittaa tangolle kaappiin.
Mutta olishan se silti aika kiva. Lakanat ja pyyhkeet ja jotkut vaatteet vois hyvinnii heittää sinne.

ne mtn kulu

Mun taloyhtiöni pesutuvassa on teollisuuspesukone ja kuivausrumpu.
Poikamiesäijälle paras mahdollinen.
Jos mulla on joku vaate joka ei noiden käsittelyä kestä niin ei ole kauaa.
Lakanat ja pyyhkeet laitan kuivaushuoneeseen kun semmoinenkin on.
Mitään mokkatakkia tai kaniturkkia en pesukoneeseen laita.

Mutta kun jokainen vaate on väriltään musta niin ei ainakaan värjäytymistä tarvitse pelätä. Ja jos vaate ei kestä pesua niin se oli sit vaan väärä vaate.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Lenssua on nyt ihan joka puolella, toistaseks meillä on säästytty siltä kotona ja toivottavasti säästytään jatkossakin...tuntuu olevan sen verran kovaa settiä nyt liikkeellä ettei puhuta enää mistään pikkunuhasta tai köhästä :eek:o_O:confused:
Lapsi oli jo kipeä ja mies on parhaillaan. Itsellä jotenkin kipee olo, katsotaan mihin kääntyy. Mutta nyt on pakko vääntää töihin.
Kivaa päivää kaikille :barefoot:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä