Hei säkin sanot mutku Mäkin sanon mutku ja mulle nauretaan sen sanan takia useinMutku onhan se kinkku hianona ku siihen vähän tuprauttaa k.jauhoa päälle ja laittaa neilikoista ristikon.
Hei säkin sanot mutku Mäkin sanon mutku ja mulle nauretaan sen sanan takia useinMutku onhan se kinkku hianona ku siihen vähän tuprauttaa k.jauhoa päälle ja laittaa neilikoista ristikon.
Onhan, väitelläänkö?niin siis toi maksalaatikko ei oo mikään jouluruoka
ei jaksa, syö vaikka kiviä jos siltä tuntuuOnhan, väitelläänkö?
Monet sanoo että koiran ruoka.niin siis toi maksalaatikko ei oo mikään jouluruoka
Mun siskon edesmenneen koiran suurta herkkua oli rusinaton maksalaatikkoMonet sanoo että koiran ruoka.
Oon kyllä viimeaikoina harkinnu kuivuria.mulla kuivuri
ne mtn kuluOon kyllä viimeaikoina harkinnu kuivuria.
Mutku se kuluttaa niitä vaatteita niin kamalasti. Ja mulla kun on tapana heittää paijjat suoraan henkarille ni ne on helppo laittaa tangolle kaappiin.
Mutta olishan se silti aika kiva. Lakanat ja pyyhkeet ja jotkut vaatteet vois hyvinnii heittää sinne.
Ootko sää huomannu että vaatteet kuluis ja menis ryhdittömäks?
Silitätkö sää ne?ne mtn kulu
Hattaran kuvia ja lempeitä unia Kaispeijpe.Hyvää yötä & ihania unia jokaiselle.
Mie painun myös sänkyyn.
Miksi maksalaatikko ei koiralle kelpaisi?Monet sanoo että koiran ruoka.
Mun taloyhtiöni pesutuvassa on teollisuuspesukone ja kuivausrumpu.Oon kyllä viimeaikoina harkinnu kuivuria.
Mutku se kuluttaa niitä vaatteita niin kamalasti. Ja mulla kun on tapana heittää paijjat suoraan henkarille ni ne on helppo laittaa tangolle kaappiin.
Mutta olishan se silti aika kiva. Lakanat ja pyyhkeet ja jotkut vaatteet vois hyvinnii heittää sinne.
Ootko sää huomannu että vaatteet kuluis ja menis ryhdittömäks?
Lenssua on nyt ihan joka puolella, toistaseks meillä on säästytty siltä kotona ja toivottavasti säästytään jatkossakin...tuntuu olevan sen verran kovaa settiä nyt liikkeellä ettei puhuta enää mistään pikkunuhasta tai köhästäKetjulenssu on siirtynyt meille, *^$£****sivistyssana
Lapsi oli jo kipeä ja mies on parhaillaan. Itsellä jotenkin kipee olo, katsotaan mihin kääntyy. Mutta nyt on pakko vääntää töihin.Lenssua on nyt ihan joka puolella, toistaseks meillä on säästytty siltä kotona ja toivottavasti säästytään jatkossakin...tuntuu olevan sen verran kovaa settiä nyt liikkeellä ettei puhuta enää mistään pikkunuhasta tai köhästä
Sinäkö sen tänne räit? No, voi kiitosHyvää huomenta.
No voi hiivatti, joko son menny Toffoonki, höh.
Lepoa nyvvaa sitte ja liukkaita limoja - parane pian.<3