oon kyllä sanonu mutta millonkas ne maalaisten tiedot olis snadilaisille kelvanneetkyllä se tietää, ei vaan haluu kertoa!!
oon kyllä sanonu mutta millonkas ne maalaisten tiedot olis snadilaisille kelvanneetkyllä se tietää, ei vaan haluu kertoa!!
Se meni mulla vissiin vähän ohi. Joku kommentti sulla oli siinä, sori.oon kyllä sanonu mutta millonkas ne maalaisten tiedot olis snadilaisille kelvanneet
älä välitä, menee mullaki ohiSe meni mulla vissiin vähän ohi. Joku kommentti sulla oli siinä, sori.
En löyvvä sitä enää.
Ihan tässä sekoo noiden palstan ilmoitusten kanssa, niitä onniin kamalasti paljon.
Kiitos. Eli 2700 Khttp://www.limic.fi/html/led_tek.htm
10000 K Kylmän sinertävä (talvipäivä)
5000 K Päivänvalo (kirkkaat LED valot, loisteputket)
4000 K Neutraali valkoinen
3000 K Lämmin valkoinen (Halogeenit. Erikois LED valot)
2700 K "Kodikas" (hehkulamput)
2000 K Melkein keltainen
veikkaan että sun silmään pienempi lukema sopii paremminKiitos. Eli 2700 K
Olisko riittävän lämmin, mitä ootte mieltä? Jotkut ledit on merkattu lämpimän valkoiseks mutta sitten eivät olekaan olleet.
Kumpikohan olis passelimpi 2700 vai 2000 Koota....?
ai ketjun pojillekin?Pippelin kuvia nukkumaan mänijöille.
voi sitäki katella kun nuppi on ellun suussaai ketjun pojillekin?
Kiitos vinkistä, jospa mää hajen jostai tuon pienemmän.veikkaan että sun silmään pienempi lukema sopii paremmin
uulsson myy 2700K sarjaa
laitappa se lista näkösälleKiitos vinkistä, jospa mää hajen jostai tuon pienemmän.
On se hyvä ku on tää Ketju! Eihän tässä osais ees joulua viettää ilman teitä.
Joulun ruoka ostoslistakin löyty arkistoituna ja tallella viime vuodelta.
Ja matjes silliä syyään tänäkin vuonna ja meinaampa käyttää sitä sillimajoneesiinkin. Ruutiksen vinkki sekin.
Onkohan tää nysse oikee...laitappa se lista näkösälle
muistinvirkistykseksi
Ootpa sä notkee Pilatesta oot harrastanut? Pilates tunnetusti auttaa notkeuteenvoi sitäki katella kun nuppi on omassa suussa
savuahven, suolasiika ja tönkkömuikut näyttää uupuvanOnkohan tää nysse oikee...
smetana
kerma
majoneesi
sillit
mädit; muikku ja lohi
juustot; aura ja brie
lohi
kinkku
kaprikset; isot ja pienet
joululimppu
rusinat ja pähkinät
punajuuret
suolakurkut; venäläiset ja tavalliset
omenat; joulu ja granny smith
pipari ja torttutaikina
marmeladit; omena, viikuna, luumu
kananmunat
laatikot; porkkana, lanttu, peruna, maksa
kahvi
maito
servetit
kertakäyttöinen pöytäliina
sinappi
metsäsienet tölkissä
Ja kertakäyttö pöytäliina on sellanen hieno servetteihin sopiva, ei näytä yhtään paperilta.
ilmanki pärjääKORPPUJAUHO! Ja ne hiivatin neilikat...en tiiä onko ne vielä hyviä!
Joo, kyllä valkosta kalaakin pitäis olla, oot oikeessa! Tönkkömuikkuja ei.savuahven, suolasiika ja tönkkömuikut näyttää uupuvan
maksalaatikon voit poistaa
Mutku onhan se kinkku hianona ku siihen vähän tuprauttaa k.jauhoa päälle ja laittaa neilikoista ristikon.ilmanki pärjää
no ne kylmät kalat on just ne parhaat...Joo, kyllä valkosta kalaakin pitäis olla, oot oikeessa! Tönkkömuikkuja ei.
No mutku mä niin tykkään maksalaatikosta rusinoiden kera...ihan tosta eineslootasta. Lapset ei oikein noista eineksistä välitä.
ulkonäkökysymys, ei varmaan oo hirvee ullatus jos wanha ei niille paa paljoo painoaMutku onhan se kinkku hianona ku siihen vähän tuprauttaa k.jauhoa päälle ja laittaa neilikoista ristikon.
JESSSS!no ne kylmät kalat on just ne parhaat...
ja voit tän kerran laittaa maksalooraaki
mulla kuivuriPesukone pitäs vielä ootella sit vasta pääsis köllähtää.