Mie oon vasta 40 oli meillä kans sähkökynttilät,ku äiskä sai nuorimmat nelikymppisenäMiten vanhoi te oikeen ootte jos kaikilla on kakarana ollu kuusessa tollaset oikeet kynttilät
Joo, kauniitahan ne olivat ja vissiin oikein hyvin mun makuuni, kun ma muistan sen etta mulle sanottiin etta ei saa menna liian lahelle....ei saa menna koskemaan...ja sitten mut kaapattiinkin syliin....Mä muistan ihan pienenä että meillä oli muutamana jouluna oikeet kynttilät kuusessa...se oli kyllä kaunista
mää oon jos toiki onOotkos jo siinä!
TyvestäMeinaakko pätkästä sen jostakin?
Mulla on kaks tapaa laskee ikäMiten vanhoi te oikeen ootte jos kaikilla on kakarana ollu kuusessa tollaset oikeet kynttilät
Meillä taas niiden sammutukset jäi mun vanhimman veljen pienen pojan harteille, koska aikuiset ''nukahtivat'' sen jälkeen kun Pukki oli lähtenytJoo, kauniitahan ne olivat ja vissiin oikein hyvin mun makuuni, kun ma muistan sen etta mulle sanottiin etta ei saa menna liian lahelle....ei saa menna koskemaan...ja sitten mut kaapattiinkin syliin....
...onneksipa oli suojelusenkelitkin mukanaMeillä taas niiden sammutukset jäi mun vanhimman veljen pienen pojan harteille, koska aikuiset ''nukahtivat'' sen jälkeen kun Pukki oli lähtenyt
Heitä alkoi vissiin vähän väsyttämään jouluaherrusten jälkeen, niin mulle ainakin väitettiin
No anyway, muistan silti ne kynttilät ja sen lämmön ja tunnelman...
Mä katselin muutaman noista lehvoista aikoinaan ja jäin ihan jumiin. Ne on vaan jotenkin niin upeita. Kikin lähettipalvelu, Pompoko, tietty Totoro, Liikkuva linna ja henkien kätkemä jne. Kaikki upeita - ei voi kyllin ylistää.Tirpana ihastui ikihyvaksi juurikin tuohon toffosen linkittamaan leffaan, mika oli meilla lainassa...ja sen jalkeen intoutui piirtamaan tuolla tyylilla...
Pitaakin muuten, kun tassa hoksasin - kiitos teidan , kattella josko Pukki tois tuon leffan yllarina ...
Ai joo, toi Totoro kans ! Joo, noi on kylla todella hienosti tehtyja, etta jo ihan siihen lumoutuu hyvin isompikin ihminen ...Mä katselin muutaman noista lehvoista aikoinaan ja jäin ihan jumiin. Ne on vaan jotenkin niin upeita. Kikin lähettipalvelu, Pompoko, tietty Totoro, Liikkuva linna ja henkien kätkemä jne. Kaikki upeita - ei voi kyllin ylistää.
Eikä oo kalliita.
Kovasti ovat kestomuodissa nuo manga piirustamiset täälläkin palleroilla ja isommillakin.
empä osaa sanoa että miten on värilämpötilatMulla ny meni noi langattomat ihan ohi.
Onko niitä ees lämpimän valkoisina?
voit antaa muunki arvon jos osaat/haluutSiis kelvineitä vai?
Emmää tiä, mutta löytyskö se ku ettis wikipediasta jonkun loisteputkivalon mukaan?
Ei mikään sellanen kylmä vaan lämmin valkonen pitäs olla....
Mulla oli leikkikaverina sellanen pikkutyttö jonka kanssa otettiin aina joulukoristeet esille ennen joulua ja leikittiin prinsessoja ja kuninkaallisia laittamalla kuusenpörrönauhoja päähän kruunuiksi ja kaulaan huiveiksi Leikit loppuivat aina siinä vaiheessa kun ne nauhat oli sellasina pörröisinä sekasotkuina olkkarin lattialla...niitä oli sitten äidin erikiva selvitellä aattona kun oli kuusen koristelun aika...onneksipa oli suojelusenkelitkin mukana
...ja hei, ne joulukoynnokset...nekin ma muistan kun olin semmonen pampula...ma olin niita riipimassa koko ajan pois kuusesta ja hivelemassa niita kaulaani....(...tosin...mun taytyy niitten kans nykyaankin temppuilla eli ennen kuin ne blingblingharpakkeet - jos niita laitetaan, aina ei olla laitettu ja sitten ma oonkin saanu...- eksyy kuuseen niin niilla pitaa...hassutella....kaikkee makin hopisen*ufopaakkonen*...)
Täytyy googletella huomenna jos et sä kerta tiiä.voit antaa muunki arvon jos osaat/haluut
tiiän mutta kun se värilämpö ei näy kelpaavanTäytyy googletella huomenna jos et sä kerta tiiä.
kyllä se tietää, ei vaan haluu kertoa!!Täytyy googletella huomenna jos et sä kerta tiiä.
...ma tein tota sitten kunnolla kun sai sen kuusen riisua niista harpakkeista...oli kuule porrot ihan joka mutkassa ja sitten viela kohtuullisen usein kavin kiskomassa liinavaatekaapista semmoset tosi ohkaset hienot vaaleat verhot harteilleni viitaksi ....Suuri Sankari oli syntynyt ...Mulla oli leikkikaverina sellanen pikkutyttö jonka kanssa otettiin aina joulukoristeet esille ennen joulua ja leikittiin prinsessoja laittamalla kuusenpörrönauhoja päähän kruunuiksi ja kaulaan huiveiksi Leikit loppuivat aina siinä vaiheessa kun ne nauhat oli sellasina pörröisinä sekasotkuina olkkarin lattialla...niitä oli sitten äidin erikiva selvitellä aattona kun oli kuusen koristelun aika
Noku...noku...emmää tiiä...laitakko linkin rinsessalle.tiiän mutta kun se värilämpö ei näy kelpaavan
http://www.limic.fi/html/led_tek.htmNoku...noku...emmää tiiä...laitakko linkin rinsessalle.