laita vieraat tiskaamaan ja kattamaan pöytää ja vetäydy itse viltin alle marmelaatia ahmimaan ja telekkaria vahtaamaanHitsinpimpulat, joulu. Aattona ollaan omalla porukalla (toistaiseksi) ja sen jälkeen on kumpanakin päivänä vieraita. Ei voi tietää, vaikka joku yksinäinen lisää eksyy syömään. Vakkari jouluaaton ruokavieraskin on nyttemmin vakiintunut eli ehkä aatto on omalla porukalla. Eipä paljon jää aikaa nautiskella marmelaadeista ja elokuvista kaikessa rauhassa.
etköhän se sinä ole se joka olet ketjun persereikäMutta löysimmepä noiden ansiosta palstan oman Ebenezer Scroogen
(seuratkaa alapeukkuja..)
Älä aikunen mies viitti, ei riitä ennään koulukiusaajan metkut nuin niinku yläasteen jälkeen.etköhän se sinä ole se joka olet ketjun persereikä
paraski puhujaÄlä aikunen mies viitti, ei riitä ennään koulukiusaajan metkut nuin niinku yläasteen jälkeen.
Kiitos!paras puhuja!
No mutta. Etkö tykkää olla heidän seurassa aattona?Mää en tiedä joulusta mitään.Veljen luo kai taas pitäs mut ei oikeen kiinnostais,viime jouluna en omieni kans ollu tai käytiin me sitten joulupäivänä tai tapanina meijä porukoil,en muista kumpana.
Ei mua vaan kiinnosta kattoa vierestä kun toiset viettää perhejoulua.Joo,kuulun perheeseen mutta ei se vaan oo sama kun ei oo miestä ei lapsia,on niinku ulkopuolinen tavallaan.Viime joulu oli kiva kun meil oli exän kans omanlainen joulu,sellanen mitä mietittiin että siitä vois tulla meijän perinne.Oma yhteinen joulu. Sais ees olla töissä mut kun ei saa sielläkään olla.Tapanina oon töissä mut se nyt ei oo mitenkään poikkeavaa kun se on maanantai niin ihan normi työviikko ennen ja jälkeen joulun.No mutta. Etkö tykkää olla heidän seurassa aattona?
Muaki väsyttää, makaan myös sängyssäMenin sänkyyn.
Väsyttää
Tiedän tunteen. Aikuisuus on mennyt lähinnä yksin nuoruudensuhdetta lukuunottamatta eli hyvin monesti olen ollut joulun yksin. Yhden sukulaisen luona kävin aina välillä aattona. Se oli jotenkin vaivaannuttavaa. Kotona taas sitten välillä sydän pakahtui siihen yksinäisyyteen. Suunnilleen hyvin meni, jos osasin asennoitua jouluun kuten pieneen lomaan, kaappi täyteen ruokaa ja paljon lukemista.Ei mua vaan kiinnosta kattoa vierestä kun toiset viettää perhejoulua.Joo,kuulun perheeseen mutta ei se vaan oo sama kun ei oo miestä ei lapsia,on niinku ulkopuolinen tavallaan.Viime joulu oli kiva kun meil oli exän kans omanlainen joulu,sellanen mitä mietittiin että siitä vois tulla meijän perinne.Oma yhteinen joulu. Sais ees olla töissä mut kun ei saa sielläkään olla.Tapanina oon töissä mut se nyt ei oo mitenkään poikkeavaa kun se on maanantai niin ihan normi työviikko ennen ja jälkeen joulun.