Boobabe
Jaa tai vuoropäivinä.Boobsia saa puikottaa vaan Majuri!!!!
Jaa tai vuoropäivinä.Boobsia saa puikottaa vaan Majuri!!!!
Taian tilata tuolta jotakin. On sitte aina käden ulottuvilla kun siltä tuntuu.
haittaisko se?
Voihan sitä lainata kaksi päivää miespuolisen dödöä kun oma loppuu just silloin kun jo pakkailee muuttokuormaa? Voihan?
Eikun, oi, saankohan mä sit somia typyjä tuoksuvanani perään?
Ei hippuakaan kunhan eivät kotiin asti tunge. Muutakin tekemistä nyt.haittaisko se?
Pistä siivoomaan, jos sinne änkeevätEi hippuakaan kunhan eivät kotiin asti tunge. Muutakin tekemistä nyt.
Gu bu on pmmo åm jn jk ö l åm,min hvy bu
No voi hyvänen aika nyssentäs...sait sä ne pois?Mulla on kilo sokerii lattialla, kun sen paperinen pussi hajos
mimmosta päivää sitte meille antipervåille (boobis&ruutis)?
....anywayyy
Huomenta vaan kaikille pirtsakoille tirpanoille ja teidän heiluville ja nöpöttäjille!!*venyttelee kissamaisesti selkäkaarella ja naukuu* miu...
Ihanaa päivää ketjun pikkupervoille, olkaas kiltisti murut!!!
ai niinku sinne munkki ja nunnaluostareihin? Teistä kahesta saa antipervoa tekemälläkään...majurista ja musta vois sellasen vielä saadakin, meillä on toivoa, mutta te 2 ootte ihan mahdottomiamimmosta päivää sitte meille antipervåille (boobis&ruutis)?
En vielä, ei jaksa nyNo voi hyvänen aika nyssentäs...sait sä ne pois?
no eikä olla, mehän ollaan NIIN siveellisiäai niinku sinne munkki ja nunnaluostareihin? Teistä kahesta saa antipervoa tekemälläkään...majurista ja musta vois sellasen vielä saadakin, meillä on toivoa, mutta te 2 ootte ihan mahdottomia
pyyyyyyyyyh....tai jos ootte niin siinä tapauksessa mä olen ymmärtänyt sanan ''siveellinen'' merkityksen väärin *hekottaa ja tukehtuu veteen*no eikä olla, mehän ollaan NIIN siveellisiä
käytä sopivan värisiä mehupillejä.Mistähän sais olkia?
Ei käy, mä haluun olkiakäytä sopivan värisiä mehupillejä.
mee nukkuun
Mikä tarzani se niistä on?? Hitsi mäkin haluan nähä ne...
kesken tarzan elokuvan minnekkään nukkumaan mennä.