Paras veto noista kolmesta kyl oli.Odotamme toista kierrosta.
ei mulla ainaskaan roisku sentään minne sattuuKylläpä ny jokainen roiskutaan joka suuntaan.
Jokainen vähänki asiasta tietävä naikkonen sipasee kyllä salaa vähän silmäkulmaan. Mistä lie sen nyt raapiikaan sitte; verhosta tai lakanasta tahi haarakiilastaan.ei mulla ainaskaan roisku sentään minne sattuu
jos sipaisee cream piesta silmäänsä niin ei oo enää mun vastuullaJokainen vähänki asiasta tietävä naikkonen sipasee kyllä salaa vähän silmäkulmaan. Mistä lie sen nyt raapiikaan sitte; verhosta tai lakanasta tahi haarakiilastaan.
..ellei ole sitten mennyt ja nielaissut....Kuka Kummanen taalla oikein nyt haarii nappaimistolla*ufopaakkonen*??!!Jokainen vähänki asiasta tietävä naikkonen sipasee kyllä salaa vähän silmäkulmaan. Mistä lie sen nyt raapiikaan sitte; verhosta tai lakanasta tahi haarakiilastaan.
Johtuu seurasta. Taysin. Ellunen on viekoitellut pahuuksien teille taman muutoin alati siveellisen ja noyran ja herkkahipiaisen vienokainosenMä oon tässä jo jonkun aikaa ihmetelly että mikä tuolle kattiselle on tullut kun on niin vallan mahdoton nykyisin
Voi ei, luin että hiekkapieruisen vienokainosen. *REPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*Johtuu seurasta. Taysin. Ellunen on viekoitellut pahuuksien teille taman muutoin alati siveellisen ja noyran ja herkkahipiaisen vienokainosen
...miten paljon sulla sita rahmaa on siella silmakulmassasVoi ei, luin että hiekkapieruisen vienokainosen. *REPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*
Hipiä silenee ihan silimissä.jos sipaisee cream piesta silmäänsä niin ei oo enää mun vastuulla
nimenomaan nain, ellunen on aiheuttanu pervåuden tason kohoamisen eikä lissun paluukaan oo yhtään auttanu asiaaJohtuu seurasta. Taysin. Ellunen on viekoitellut pahuuksien teille taman muutoin alati siveellisen ja noyran ja herkkahipiaisen vienokainosen
Me tiedämme sen, me tiedämmekyllä mulla ainaskii roiskuu minne sattuu
mulla on sihti kohillaan, ei taatusti roisku mihin sattuuMe tiedämme sen, me tiedämme
Jotenkin ovat tommosia hirveen viekkaita ja juonikkaita..ihanuuksia...etta tammonen hiljanen hissukakin lankee loveen..tai jotain mattahianimenomaan nain, ellunen on aiheuttanu pervåuden tason kohoamisen eikä lissun paluukaan oo yhtään auttanu asiaa
meikä on yrittäny olla täällä siveyden airueena mutta minkä mää yksin noille mahdan?
jos et mitään voi tehdä niin liity joukkoon. minust on pervåus hävinny kokonaannimenomaan nain, ellunen on aiheuttanu pervåuden tason kohoamisen eikä lissun paluukaan oo yhtään auttanu asiaa
meikä on yrittäny olla täällä siveyden airueena mutta minkä mää yksin noille mahdan?
ja minä luin että herkkäpieruisen vienokaisen ja olin jo valmistautumassa kommentoimaan ettei mun pieni ryppyreikä nyt niiiin herkästi kaikkea ilmoille päästeleVoi ei, luin että hiekkapieruisen vienokainosen. *REPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE*
alamma yhessä taistoon siveettömyyttä vastaan, kohta noi pervåtki kelpaa vaikka pyhäkouluunjos et mitään voi tehdä niin liity joukkoon. minust on pervåus hävinny kokonaan
...buuaaahhaahhaa...hitto!Melkein roiskahti...ooppaas ja kuulepas..jahka remmissa nyt pysyt niin aika akisti oot ruodussa tutussa sinakin ...jos et mitään voi tehdä niin liity joukkoon. minust on pervåus hävinny kokonaan
*huokaa todella syvaan*ja minä luin että herkkäpieruisen vienokaisen ja olin jo valmistautumassa kommentoimaan ettei mun pieni ryppyreikä nyt niiiin herkästi kaikkea ilmoille päästele
Niinnii, isottytöt on kertonu noita kaukosäädin juttuja - kyl mää niin tiiän nää.*hilpaiseekin glogimukisensa ja piuhojensa sijaan kaukosaatimensa kanssa nurkkaan*