Ei mut mä olen niin ujo.no ei se meillä varatuillakaan ole suu tuohesta
On se välillä kiusallista, varsinkin kesällä jos on rintsikat jäänyt tpaidan alta puishEi kaikkee aina tarvii tietääkään
Törötellään yhdessä
samixiiEi mut mä olen niin ujo.
Mun nöpöttää just nuin!! Minkähän takia??nöpöttävät nännit on
tavallaan joo kun alkaa sarkahousuissa jöpöttäänOn se välillä kiusallista, varsinkin kesällä jos on rintsikat jäänyt tpaidan alta puish
no kun sulle on siunaantunu hottikset tissit kunnon nöpöttimilläMun nöpöttää just nuin!! Minkähän takia??
Mitenkähän menee jos molemmat ovat ujoja?samixii
veikkaan että siinä jää monet hyvät panot panemattaMitenkähän menee jos molemmat ovat ujoja?
Jotkut rintsikat ei estä mulla nöpöttämistä.On se välillä kiusallista, varsinkin kesällä jos on rintsikat jäänyt tpaidan alta puish
..eihän se nyt oo kiusallista kuin sille ohi fillaroivalle miehelle joka kynkelöi päin liikennemerkkiä/ojanpohjiaOn se välillä kiusallista, varsinkin kesällä jos on rintsikat jäänyt tpaidan alta puish
En tiedä.aksu, sä se sitten tiiät miten saada nainen
AnteeksiJa sitten vaan tiedoks sulle senki tymhä pässi. En yrittänyt kyseenalaistaa sun kommenttias mitenkää, enkä päteä, vaan yritin jatkaa keskustelua.
Nyt rinsessaa on kyllä loukattu.
Saat anteeks. *hyökkää kaulaan ja ruttaa ilmat pihalle*Anteeksi
Niin mutku mä olen aina luullut että ne muuttuu eri tuntuisiks sään, olotilan..jne myötä?no kun sulle on siunaantunu hottikset tissit kunnon nöpöttimillä
Emmä käytä sarkahousuja *katsoo niin hemmetin viattomalla katseella ettei oo tosikaan*tavallaan joo kun alkaa sarkahousuissa jöpöttään
Ei mullakaan läheskään kaikkiJotkut rintsikat ei estä mulla nöpöttämistä.
Jaaha ja niin helposti luovutit Sä olet ihan toivotonSaat anteeks. *hyökkää kaulaan ja ruttaa ilmat pihalle*
nyt tulis kyllä pipari tarpeeseenNyt piparin kimppuun hetkeksi.
Voi prkl. Näit minut. Toivottavasti et ottanut tilanteesta kuvaa...eihän se nyt oo kiusallista kuin sille ohi fillaroivalle miehelle joka kynkelöi päin liikennemerkkiä/ojanpohjia
...verkkokalvoilleni paloit kiinni kun niin nätisti sait fillaris kanssa itsesi solmuun Pysäköinti kielletty-tolppaan ..Voi prkl. Näit minut. Toivottavasti et ottanut tilanteesta kuvaa.
Otti se ja lähetti seiskaan, siinä näkee sut perberi pystyssä kaupungin ruusupuskassa!!!Voi prkl. Näit minut. Toivottavasti et ottanut tilanteesta kuvaa.
Ilmankos tuli sakot. Eihän tommoiseen paikkaan tosiaankaan saa pysäköidä....verkkokalvoilleni paloit kiinni kun niin nätisti sait fillaris kanssa itsesi solmuun Pysäköinti kielletty-tolppaan ..
Kuiskaa sen tyypin korvaan vienosti, että voisko se hieroo suaAuuh, selkään koskee. Vielä puoli tuntia junassa.
..nyt muistat kylla vaarin tai sitten sulla on ollut toinenkin kohtaaminen ko. tolpan kanssa, silla ainakaan talla kerralla pysakoinninvalvojatar ei edes kyennyt punastumisiltaan saati vienokainohihityksiltaan edes kynaansa tarttumaan kun olit siina niin sulavaliikkeisena jaloillasi ja vuolaasti anteeksi pyytelevaisena samaan hengenvetoon kehumassa valvojattaren kauniita simmusia ...kylla kymppivanha vain osaa ...Ilmankos tuli sakot. Eihän tommoiseen paikkaan tosiaankaan saa pysäköidä.